2021-03-05, 00:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Vad kan du göra. Typ ingenting. Haha. Sitta här åhh det ser bra ut och röstningaena
Wow max 60 st av flera tusen. Ni kommer verkligen långt med det
Du vet dock inte hur många gånger varje flashbackare röstar.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Du menar väl volvo
Hahahaha. Ja eller i någon av alla hans hus runt om i världen 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Undrar om vi får rösta ut eller rösta kvar?
Blir det utröstning lägger jag min röst på Knullturken och blir det kvarröstning är det Katti som gäller för min del.
Hur tänker ni rösta gott folk?

MVH/Gnomegirl.

Jag och de jag snackar BB med bestämde oss redan efter BBs pk-autonominering att vi skulle rädda kvar Katti. Om inte typ Simon skulle hänga löst. Då måste jag tyvärr svika.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag har aldrig gillat pedram. Fattar inte hans grej med Tess. Henne vill jag ha ut nu.

Alla har ju visat tecken på att dom mår dåligt och myclet freak outs har kommit från olika håll. De klagar på att de är trötta och händer för lite, men samtidigt att de inte får vara ifred. Judith har ju också lyckats visa sina fula sidor.

Pedrams värsta är ju sin mansgrisighet. Men jag tycker fan att han inte är farlig i den jär sekvensen. Han är skitgrinig flippar och snackar ut med katti som en polare. Han ignorerar sin polare och fortsätter vara tröttgrinig.

Tycker Katti beskriver så jäkla bra vad som händer med henne fysiskt och psykiskt när han reagerade som han gjorde. Hoppas att han kan gå ur sitt ego och lära sig någon om henne och andra.

Men behöver det gå längre än så? Varför flippar folk över det där så pads att Tess inte ska ut först. Då kommer vi ha en mobbingamalia resten av säsongen. Pedram kommer aldrig att bli omtyckt så det är ingen risk att spara honom en vecka. Han kommer förmodligen bli ombedd att lömna huset ändå.

Tess är svårare att skicka hem just nu. Det sitter många småstadsbrudar med sin enda önskan att ASAP fixa sillisar. De ser Tess som en framgångssaga och drömmer att komma bort. De kommer att rösta på henne. Han är mycket lättare just nu. Blir det hanky panky med Tess blir chansen lägre då dessa småglin ser det som romantiskt.
2021-03-05, 00:43
Medlem
SphincterAnis avatar
Men grabbar. Vill ni verkligen att Pedram och Therese ska åka ut tidigt? Ju tidigare de åker ut desto tidigare lär hon ligga med blatten? Och det vill ni väl inte ska ske?

Ett dilemma för FB-gangstrarna.
2021-03-05, 00:44
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Vad kan du göra. Typ ingenting. Haha. Sitta här åhh det ser bra ut och röstningaena
Wow max 60 st av flera tusen. Ni kommer verkligen långt med det
Är man reggade I februari 2021 kanske man har dålig koll på makten Flashback kan ha...
2021-03-05, 00:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Precis! Nästa fokus kan vara Tess...om nu inte Mergrim kommer in i huset igen 🤣

Mergim kommer springa efter Joels röv.
Men det blir mörker om de släpar in gammal skit. Fook.
2021-03-05, 00:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Men grabbar. Vill ni verkligen att Pedram och Therese ska åka ut tidigt? Ju tidigare de åker ut desto tidigare lär hon ligga med blatten? Och det vill ni väl inte ska ske?

Ett dilemma för FB-gangstrarna.
Jag bryr mig inte om vad Tess gör på utsidan. Hon får väl ligga med vem hon vill?
2021-03-05, 00:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Du menar väl volvo
Hehe, naturligtvis men killen slår blå dunster i de sinnesslöa att han rattar BMW.
2021-03-05, 00:46
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Är man reggade I februari 2021 kanske man har dålig koll på makten Flashback kan ha...

Hahaha det såg vi förra veckan när halva flashback var 100% säkra på att Pedram skulle ryka.
2021-03-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har ju haft koll redan föra året. Ni hade sån stor makt (not)
Bara kul och läsa vilka underliga personer det finns här som tar naken bilder och sånt. Är ni under 20?
2021-03-05, 00:47
Medlem
aina08s avatar
Kul att sitta ihop med Darth Vader 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in