2021-03-05, 00:02
Medlem
kermiths avatar
Vill man höra ett riktigt arsle så lyssnar man på sovrum 1. Vad fan snackar han om. Ingen säger till honom att hålla käft. Vem fan är intresserad av detta. Lebban är ju nästan lika sjuk som går in i en diskussion. Be honom stänga sitt gap. Håll käften din jävla loser.
2021-03-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Man tackar, grodan!
Här snålas inte på berömmet!

Pedram är och förblir en riktig bonnlurk från den persiska gulfen! Jag har inte kollat på BB idag mer än fem minuter. Några nya dåd från babben?

Livet kom ivägen för tv-tittandet idag. Vår älskade vovve fick somna in efter nästan ett års kamp mot en autoimmun sjukdom. Jag gråter fan blod snart
Beklagar. Vi förlorade vår hund för två år sen. Kom hastigt och chockartat. Låg en vecka utan att se nån mening att kliva upp. Men livet kom sakta tillbaka. Saknar honom och tänker på honom varje dag än. Vi köpte en ny hund efter ett par månader då jag inte vill vara utan hund. Inte frågan om att ersätta utan att ta sig ut, nån som kommer och hälsar på en när man kommer hem. Ett sällskap och familjemedlem.
Jag förstår att livet känns svart nu men det kommer att kännas bättre ❤️❤️
2021-03-05, 00:03
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ung svensk tjej som fastnar för en invandrad muslimsk kille. Vilket slöseri. :-/

Varenda svensk tjej som fastnar för en muslim är ett slöseri.
2021-03-05, 00:03
Medlem
Lala.s avatar
Nu byter Pedram ämne från att ha pratat om sitt utbrott till att han är arg över att de leker lekar. Sen säger han "eyy asså förstår duuu?" i VARENDA JÄVLA MENING. Och sen säger han " eyy ska vi leka 20 frågor, jag tänker på en fitta, jag tänker på en kuk".
2021-03-05, 00:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Peddot kan flytta in i det andra rummet om sömnen är så viktig för han.

Han skulle aldrig lämna Tess frivilligt. Dessutom är han högst medskyldig till nattsnacken i sovrum 1. Nu håller han ju låda igen.. Lägger sig väl inte förrän 3-4 inatt också.
2021-03-05, 00:06
Medlem
Varför kommer han inte på något själv då? Jävligt lätt att klaga, men han bidrar ju då fan inte med något själv.
Medlem
Lala.s avatar
HAHAHHA nu sa Pedram att för han är det "tala är silver, tiga är guld." "förstår duuu?"
"Jag gillar inte ordbajseri och att man ska prata för pratandes skull." "Förstårruuu?"

Han har suttit och haft en monolog I TYP 20 MINUTER i sovrum 1. Och HAN påstår att tiga är guld.
Medlem
Pedram roastar pekleken inför Judith som pushat för leken i flera dagar nu. Han tänker inte på vad han säger överhuvudtaget just nu.
Medlem
Sovrummet kan ta sitt pick och pack och lämna platserna till nya deltagarna eller kom på egna lekar istället för att klaga Zzz
Medlem
Svart-Skalles avatar
Är det inte någon som snarkar? Pedo stör själv med sitt högljudda raseri när andra sover, men klagar när någon annan gör samma sak?
2021-03-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hittade klippet...fyfaan va obehaglig han är! Jävla idiot!

Vart hittade du det?
2021-03-05, 00:07
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
HAHAHHA nu sa Pedram att för han är det "tala är silver, tiga är guld." "förstår duuu?"
"Jag gillar inte ordbajseri och att man ska prata för pratandes skull." "Förstårruuu?"

Han har suttit och haft en monolog I TYP 20 MINUTER i sovrum 1. Och HAN påstår att tiga är guld.

Hahah, exakt och samtidigt som nån sover - Luis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in