2021-03-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Menar det, dessutom som han beskrev det ger ju verkligen kvinnomisshandlar-vibbar.

"Jag är som en ballong, jag tar, jag tar, jag tar, jag tar och sen POFF, jag brinner av"

Är det inte så kvinnor brukar beskriva det? Att mannen är såå gullig och bra under en period och sen blir riktigt jävlig en kväll.

Ogillar starkt hans personlighet.

Exakt så brukar dem funka, ja!
Han fyller de flesta kriterierna enligt mig. Allt det visade han under bråket med Therese, då var han fruktansvärt obehaglig.

Finns det något klipp på när han flippade idag?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Helt sjukt att directors cut visar vardagsrummet istället för sovrum 1 med tanke på att de pratar om Pedrams utbrott där.
Stackars Katti. Hon sa att hon har blivit misshandlad av en man i 5 år och att hon påmindes om det när hon såg pedrams utbrott idag för precis så gjorde hennes man innan han misshandlade henne.

Vilket bekräftar ens egna tankar om honom, en Tishko-kopia.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Helt sjukt att directors cut visar vardagsrummet istället för sovrum 1 med tanke på att de pratar om Pedrams utbrott där.
Stackars Katti. Hon sa att hon har blivit misshandlad av en man i 5 år och att hon påmindes om det när hon såg pedrams utbrott idag för precis så gjorde hennes man innan han misshandlade henne.
Sa hon det? Fyfan
2021-03-04, 23:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Ja det är riktigt synd om henne... BB borde låta henne slippa sitta ihop med honom mer. Hon är redan autonominerad så vad händer om hon bara skiter i att vara fastkedjad? Man ska inte ha sådana labila personer som Pedram i ett hus och speciellt inte låsa fast honom med en kvinna som har en bakgrund av aggressiva män som misshandlat.
2021-03-04, 23:51
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu säger Pedram att han inte minns något av vad som händer när han är förbannad. När Katti återgav vad han sagt och gjort kom han inte ihåg det. Stabilt med en snubbe i huset som får totala blackouts när han blir förbannad.
Såklart bara en ursäkt för att man har kort stubin, låtsas att man inte minns och att det är helt okontrollerbart. Jävla skitsnack. Han kanske borde lära hantera sin ilska istället, men det är nog svårare att göra i vuxen ålder när man är kvar i orten-beteende och när man antagligen aldrig har haft de kraven på sig under sin uppväxt.
2021-03-04, 23:51
Medlem
Citat:

Eller hur, helt sjukt och vi har ju sett hur han kan förändras på fyllan också.

Sen är det ju otroligt intressant att han ursäktar det genom att säga att han inte är sån, det krävs mycket för att få han dit.

Krävs mycket? Han skyller på sin sömnbrist som han orsakat själv när han tjötar med tess hela natten, ingen självinsikt i huvudtaget, det är alla andras fel.

Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Exakt så brukar dem funka, ja!
Han fyller de flesta kriterierna enligt mig. Allt det visade han under bråket med Therese, då var han fruktansvärt obehaglig.

Finns det något klipp på när han flippade idag?

Ja, det finns i Cmore appen att se, rätt obehagligt, speciellt när katti berättar om hur hon upplevde det.
2021-03-04, 23:53
Medlem
aina08s avatar
Ser Pedrams raseriutbrott i tv4-appen och ännu en bit trillar på plats om vem han är.
"Är det mig det är fel på" säger han.
JA det är fel på dig!
Katti öppnar upp sig om sitt förflutna om varför hon blev rädd i hans beteende. Han fortsätter att prata om sig själv...

Med fina Katti är det tvärt om. Ju mer man lär känna henne ju mer växer hon.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Såklart bara en ursäkt för att man har kort stubin, låtsas att man inte minns och att det är helt okontrollerbart. Jävla skitsnack. Han kanske borde lära hantera sin ilska istället, men det är nog svårare att göra i vuxen ålder när man är kvar i orten-beteende och när man antagligen aldrig har haft de kraven på sig under sin uppväxt.

Exakt. Han kan gå från 0-100 på en bråkdels sekund. Och att samtidigt veta att han inte kommer ihåg vad han säger och gör och blir svart i ögonen. Jag hade också blivit rädd om jag var Katti.
Medlem
Peddi är större än att han väcker folk som sover. Men han lät inte Tess gå och sova när de bråkade
2021-03-04, 23:54
Medlem
Svart-Skalles avatar
En arbetsgivare hade ju ett IT-konsultjobb som väntar på Pedram i sommar. Kul för de anställda på företaget med en labil, oberäknelig och skitarg snubbe vars ögon svartnar och han blackoutar i raseri på arbetsplatsen. Folk kommer sjukskriva sig på sikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är riktigt synd om henne... BB borde låta henne slippa sitta ihop med honom mer. Hon är redan autonominerad så vad händer om hon bara skiter i att vara fastkedjad? Man ska inte ha sådana labila personer som Pedram i ett hus och speciellt inte låsa fast honom med en kvinna som har en bakgrund av aggressiva män som misshandlat.
Straff, i värsta fall kollektivt.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Sa hon det? Fyfan

Ja hon berättade det för Pedram, Judith, Therese och Louis i sovrum 1. Men Pedram bad inte om ursäkt och ingen sa att de beklagade vad Katti gått igenom. Trots att Katti sa att hon såg kvinnomisshandlaren hon haft som man i 5 år i pedram idag när han fick sitt utbrott. De visar ingen empati för någon annan än sig själva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in