2021-03-04, 23:01
Medlem
Herregud.. Ponne för mest bara oväsen.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, det var tider det. Hela staden var i extas under 80-talet. Blåvitt bästa i hela Europa
Tord gick till jobbet på morgonen efter matcherna när de gick på hemmaplan. Haha. Barcelona, inga problem han går till jobbet. Hamburg inga problem, han går till jobbet
Vilka tider. De kommer aldrig tebaka.
Nu är båda Bröderna Holmgren verksamma i Gällivare återbördade till hembyggden, Kommer i håg då Torbjörn smällde in målet mot HSV på Volkparkstadion i Hamburg som det var i går......
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Hon hade ögon för Simon i början, hintade hon själv. Men det märks att hon spanar på AD nu

Så hon ljög när hon sa i leken att hon inte tycker någon kille i huset var söt, och Joel sa att hon ljög. Joel var rätt som jag trodde.
2021-03-04, 23:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hon hade ögon för Simon i början, hintade hon själv. Men det märks att hon spanar på AD nu
Span på AD ja men håller sig till Simon av ngn anledning så synkar dem motpolerna!
2021-03-04, 23:04
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Herregud.. Ponne för mest bara oväsen.

Jepp, sen är han rätt ofräsch med.
2021-03-04, 23:05
Medlem
Hoppas dom tar tillbaka rika och fattiga i årets upplägg, det lär ju inte hända eftersom man förminskar folk som har det svårt ekonomiskt eller nått åt det hållet, men tror många där inne hade haft stora problem att se rika äta hummer medans dom äter välling.
2021-03-04, 23:06
Medlem
Lala.s avatar
NU BLIR JAG BESVIKEN. De ska väll inte redan gå och lägga sig?
2021-03-04, 23:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu är båda Bröderna Holmgren verksamma i Gällivare återbördade till hembyggden, Kommer i håg då Torbjörn smällde in målet mot HSV på Volkparkstadion i Hamburg som det var i går......

Yep. De flyttade tillbaka. Var på den första matchen mot Hamburg när dom vann på straff med 1-0. Sedan 3 fina där nere. Oj man badade i Poseidon. 100k på gatorna. Jag drack min första lättöl
Finfina tider. Glenn x4 Putte. Holm, Steömberg, Hysen och Schiller samtidigt
2021-03-04, 23:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Så hon ljög när hon sa i leken att hon inte tycker någon kille i huset var söt, och Joel sa att hon ljög. Joel var rätt som jag trodde.

Hon kanske inte direkt ljög, men inte heller var helt ärlig. Joel hade rätt för hon sade till honom första veckan att Simon var typ söt.
2021-03-04, 23:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Yep. De flyttade tillbaka. Var på den första matchen mot Hamburg när dom vann på straff med 1-0. Sedan 3 fina där nere. Oj man badade i Poseidon. 100k på gatorna. Jag drack min första lättöl
Finfina tider. Glenn x4 Putte. Holm, Steömberg, Hysen och Schiller samtidigt
Jo det stämmer Grodan glömde Holmen i röran.....
Men snart kommer förstärkning och vi kan blicka mot guldet igen Grodan.....
Bara corona skiten försvinner och vaccinet fungerar då ska man ta sig en tur till Götet och njuta av Snart Skiner Poseidon!
Ahh faskiken Grodan av tristess i huset så kommer gyllene minnen fram!
2021-03-04, 23:10
Medlem
Vem Vare Som Snott Therese Handduk

Vem Fan är Det
2021-03-04, 23:11
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Hon kanske inte direkt ljög, men inte heller var helt ärlig. Joel hade rätt för hon sade till honom första veckan att Simon var typ söt.

Ja om hon inte var ärlig då ljög hon. Det känns som att hon alltid ljuger. Typ så fort någon säger något så säger hon att "aah asså vet du jag har gjort det där/varit där/ mina vänner har också/ asså jag vet/ osv...."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in