En del träffsäkra kommentarer i denna tråd, tack för ett gott skratt.
Som vanligt väljer SVT-produktionen att göra medvetna missmatchningar bara för att få till lite dramatik. För visst är det tråkigt att se par som det går bra för? Detta är förnedrings-tv, inget annat. Och visst tycker man synd om vissa av deltagarna.
Sofia verkar vara en väldigt fin och varm tjej, jordnära, öppen, men jag hoppas bara att hon taggar ner de osunda radikala feministidéerna om flickklädsel på pojkar och kommer ner på jorden. Kanske hon umgås med fel kurskamrater.
Anton är jag lite mer kluven inför. Vissa saker gillar jag, men plötsligt säger han något och han sjunker några grader. Han kunde ha varit lite mer ödmjuk vad gäller hennes studentlya, som hon har gjort mysig, och sluta hänga upp sig på att köpa villa, det är inget man ens funderar på i Stockholm innan man har fyllt 35 år typ.
Om Sofia har påverkats av radikalfeminism så är det ingenting mot vad den uppenbart störda
Susanna har. Hon bör göra män en tjänst och inte försöka få till något förhållande innan hon tar itu med sig själv först. Jag tycker synd om
Johan som verkar var en snäll och hyvens kille som förtjänar det bästa.
Som någon här föreslog, vore
Elinor en bra matchning för Johans del. Kanske det var tanken från början, men produktionen vill tydligen ha drama. Elinor ligger på 31 av 100 på Kaviarkillen
Lars skala. Han är kräsen och duckar en perfekt invit av Elinor när hon nästan skriker av kärlekstörst i soffan. Lars väljer att fisförnämt kalla henne poet...!?
Jag har svårt att tro att något av paren får ihop det, men man vet aldrig. Jag tittar intresserat vidare...