2021-03-04, 21:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Faaaaasen. Visste något skulle hända
Det var NJUTNING se han få psyk bryt för han fick inte ta ngn nap Pedram, Katti hon stod tyst skakade på huvudet typ var lite skärp dig nu för f*n men Pedram gick på sin vana trogen!
2021-03-04, 21:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon sov med peddot i soffan innan sov på hans bröst tagit initiativ till 2 kramar och ser allmänt kär ut blickar och leende hon ger honom

Låt oss inte förta oss. När AD är fri blir det annat ljud i källan. Grodan tror när Grodan ser
2021-03-04, 21:21
Medlem
Luis ser riktigt glad ut
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk om Knullturken hade suttit fastkedjad med "Farmen Qristina" istället. Då jäklar hade han inte vågat ta sig ton tror jag.

MVH/Gnomegirl.
Då hade blivit örfilad och uppläxad Pedram och satt på sin plats!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Föresten, någon som vet hur länge deltagarna ska sitta ihop? Är det hela veckan inklusive helgen?
Inget har sagts, men jag tror de blir fria i morgon eftermiddag/kväll, lagom till fredagsfest eller nåt. Jag tror att BB-veckorna förra året var tisdag-fredag ...
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk om Knullturken hade suttit fastkedjad med "Farmen Qristina" istället. Då jäklar hade han inte vågat ta sig ton tror jag.

MVH/Gnomegirl.
Ännu bättre hade varit galningen med de tjocka glasögonen, Sebastian Dawkins.
2021-03-04, 21:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det var NJUTNING se han få psyk bryt för han fick inte ta ngn nap Pedram, Katti hon stod tyst skakade på huvudet typ var lite skärp dig nu för f*n men Pedram gick på sin vana trogen!
Neeeeeeej. Det får inte vara sant. Nu blir det bara glatt och kärlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Låt oss inte förta oss. När AD är fri blir det annat ljud i källan. Grodan tror när Grodan ser

nej hon har slppt allt har bara ögon för peddot tyvärr men som sagt vi får se va tiden ger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jaha, så nu har Simon ont i både tanden och örat. Undra hur långt BB tänker låta det gå.

Det är riktigt illa att inte reagera i tid när det gäller tänder 🤔 Men man får väl hoppas att deras husläkare har koll

Jag börjar gilla Joel mer o mer faktiskt. Han irriterar mig inte lika mkt som tidigare.
Men kan vi försöka få ut Pedram på Måndag om han hänger löst då? Eller vem vill ni helst ha ut?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Förresten, någon som vet hur länge deltagarna ska sitta ihop? Är det hela veckan inklusive helgen?

Jag hoppas att de kör sista tävlingarna imorgon så att de kan släppas fria runt 17-18 tiden sedan få en dunderfest. Palla se dem sitta kopplade hela helgen.
2021-03-04, 21:24
Medlem
Therese lyser upp som juldekoration när hon är i lekens centrum och alla säger "oooh" och applåderar. Första gången jag sett hennes resting bitch face byta former eftersom hon inte kunnat hålla sin genuina glädje inombords. För det enda denna dödsrelik kan få nöje ifrån är uppmärksamhet.

Pedram är förövrigt sämst på leken.

Leken är även riktigt töntig, ingen skräll att den nya killen introducera den.
2021-03-04, 21:24
Medlem
tess&kattis är sämst på slap leken

AD grym

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in