2021-03-04, 15:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Precis.
Socionomer brukar vara vänsterut på partiskalan, hon är ju socionomstudent.
Vi får se hur de går med förhållandet då, kanske det blir feministisk städning då i deras hem.

Hon kommer bli en jävligt intolerant socionom som dessutom är extremt bakom flötet som hakar upp sig på så här små saker och dessutom har rena fördomar om vad feminism är.

Hon kommer aldrig hitta en partner. Garanterar.
Dessutom så skojade de bara lite skämtsamt om överkurs i städning, där man är tvungen att lyfta på fler prylar om dammar, om man har mycket saker,
och hon blev alldeles kall.

Alla har olika tillkortakommanden i en relation dessutom.

Han har tätt mellan ögonen. Men det har Björn Borg också. Och han har haft kvinnorna efter sig.
Dock blir jag misstänksam att han inte flydde illa kvickt då hon visade prov på sin feministiska-bakom-flötet-intolerans med den här skitsaken.
Han kan inte vara annat än toffel om han är kvar i programmet med henne.
Citera
2021-03-04, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon kommer bli en jävligt intolerant socionom som dessutom är extremt bakom flötet som hakar upp sig på så här små saker och dessutom har rena fördomar om vad feminism är.

Hon kommer aldrig hitta en partner. Garanterar.
Dessutom så skojade de bara lite skämtsamt om överkurs i städning, där man är tvungen att lyfta på fler prylar om dammar, om man har mycket saker,
och hon blev alldeles kall.

Alla har olika tillkortakommanden i en relation dessutom.

Han har tätt mellan ögonen. Men det har Björn Borg också. Och han har haft kvinnorna efter sig.
Dock blir jag misstänksam att han inte flydde illa kvickt då hon visade prov på sin feministiska-bakom-flötet-intolerans med den här skitsaken.
Han kan inte vara annat än toffel om han är kvar i programmet med henne.
Hon lär nog bli ensam livet ut, hon gjorde bort sig där.
Nu var jag inne på hennes Facebook, där hon skrivit ”vårt land behöver stopp på rasism och fränlingsfientlighet” och länkat till en inlägg av Jimmie Åkesson.
Jag tror inte Johan blir kvar så länge hos henne om hon fortsatt med sitt feminismprat.
Citera
2021-03-04, 16:04
Medlem
kulturstrategs avatar
Här har vi Susanna och Sofia: https://i.pinimg.com/originals/9e/d5/04/9ed50446a2d8f2ef18ae272be20429ab.jpg

Lars bevisar förövrigt det faktum att det inte är bad boy-imagen i sig som kvinnor "attraheras"(blir besatta) av, utan det är det osympatiska draget hos mannen som är nyckeln - då spelar det ingen roll om det är en stereotyp thug-life bad boy eller en prydlig läkare med bögig framtoning.
Mannen är kvinnans hjärna. Med en obestridbar känsla av att vara berättigad till kvinnor så kommer mannen att få kvinnor - och en sådan obestridbar känsla av berättigande har enbart osympatiska män och/eller modellsnygga män.

Av ovanstående anledning förutspådde jag redan innan säsongen att Lars skulle få ligga med den han matchades med. Jag fick naturligtvis rätt.
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-03-04 kl. 16:09.
Citera
2021-03-04, 16:46
Medlem
FedupFlorences avatar
Hm... är Lars en läkare med såna begränsningar att det fått honom att välja att bli ögonläkare? Han tycks ha svårt med riktiga samtal.
Citera
2021-03-04, 16:53
Medlem
Men hur tänkte experterna när de parade ihop Anton med socionomen? Att de båda gillar tacos? Blev chockad när hon sa att hon inte störde sig på något hos honom med tanke på hur bonnig han är.
Citera
2021-03-04, 16:59
Medlem
FedupFlorences avatar
Och så har vi feministen i stugan, ber om ursäkt att jag inte minns namn. Och panelen som betonat att de eftersökt deltagares politiska ståndpunkt och paret har sagt att politisk ståndpunkt "inte är en jätteavgörande faktor" för dem. Jahaja.

Feministen har tatuerat sig i saken och är på tå vad det gäller. Han säger att hon har extrema åsikter. Hon blir sluten för att han står så långt ifrån henne.

Jag fortsätter att hävda att vi i kärlek behöver dela tre saker; politisk grundåsikt, alkoholvanor och generositet/snålhet.
Citera
2021-03-04, 17:11
Medlem
Besticks avatar
Tacoparets strosande i Stockholm var cringe btw. Lite Åsa-Nisse över det hela. Trist att även tjejen där tycks luta åt kulturmarxist med sina vanföreställningar om könen.

Kan dock fortfarande inte släppa Susannas beteende.

#BackaGrävis
Citera
2021-03-04, 17:22
Medlem
Obegripligt hur Susanna betedde sig... hon lät verkligen som att hon blev upplyst så sent som förra veckan ang feminism, och nu ska ta fighten om kvinnors rättigheter med allt och alla på ett småaggressivt sätt.

Hon måste ju förstå att grävis är, precis som hon själv sa, en vit priviligierad man som aldrig behövt bry sig om feminism tidigare. Med en sån man kan man inte gå all in och tvinga på honom sina åsikter, det måste gå varsamt och metodiskt fram. Det kan ta månader eller år.

Suck... hoppas inte hon förstör allt nu.
Citera
2021-03-04, 18:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon lär nog bli ensam livet ut, hon gjorde bort sig där.
Nu var jag inne på hennes Facebook, där hon skrivit ”vårt land behöver stopp på rasism och fränlingsfientlighet” och länkat till en inlägg av Jimmie Åkesson.
Jag tror inte Johan blir kvar så länge hos henne om hon fortsatt med sitt feminismprat.

Ja, och om vi nu ska vara såna och lägga oss på hennes nivå av intolerans, så är det mycket ofräschare att vara saksamlare som hon är även om man städar (som Johan förståndigt tog upp), för det går ju inte damma av själva prylarna ordentligt (det är därför damm och mögelallergiker rensar ut och kastar allt de har).
Då kan ju lika gärna Johan visa intolerans till att hon har massor av prylar.
Men han bara kommenterade det lite snällt och skämtsamt.

Saksamlare kan också vara ett grymt jobbigt tillkortakommande som partners kan behöva stå ut med, men i relationer är det just sånt man få ge och ta. Ja, man förstår att socionomen lever ensam.
Antagligen är hon extremt intolerant för andras behov. Feminism som hamnat på sniskan på grund av stor egotripp.
Citera
2021-03-04, 19:08
Medlem
Jag är kluven över Lars och Ellinor. Å ena sidan så förstår jag att Ellinor behöver prata av sig om döden iom att hon jobbar som IVA ssk, liksom 100%.
Jag förstår samtidigt att det inte är så roligt att böla om döden och möla tacos till mellon efter 6 dagar av giftermål.

Jag lutar år att man får acceptera samtal om döden med en IVA ssk, det kanske inte är det bästa men man får bara ta den. Sen så _borde_ det inte vara såå svårt att prata om döden heller.
Citera
2021-03-04, 19:51
Medlem
De som fortfarande är gifta är
Citera
2021-03-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Jag är kluven över Lars och Ellinor. Å ena sidan så förstår jag att Ellinor behöver prata av sig om döden iom att hon jobbar som IVA ssk, liksom 100%.
Jag förstår samtidigt att det inte är så roligt att böla om döden och möla tacos till mellon efter 6 dagar av giftermål.

Jag lutar år att man får acceptera samtal om döden med en IVA ssk, det kanske inte är det bästa men man får bara ta den. Sen så _borde_ det inte vara såå svårt att prata om döden heller.
En läkare bör vara fullt införstådd i behovet att en partner som jobbar i vården behöver ha den ventilen. Hon är nog inte hans första partner som jobbat/pluggat i vården. Sen att han som ögonläkare aldrig kommer i närheten av döden är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in