2021-03-04, 15:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Ja, min groda. Hon älskar konspirationsteorier. Hon sa också att ingen direkt favorit men Loui Judith och någon mer var lite favoriter men precis som jag så växlar det typ varje dag.

/ spinner

Alla älskar konspirationsteorier så länge det passar dom. Så är det ju.
2021-03-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
De lekte charader förstod jag det som och det slank ur henne när hon skulle gissa på vad någon person föreställde, alltså inget illa menat eller i någon nedlåtande bemärkelse.. Så tydligt att vita människor inte får säga något medan mörkhyade kan uttrycka sig rasistiskt och mena illa med det men inga konsekvenser för det..

Citat:
Fast det är en jäkla skillnad, för Kim o Isabel var väldigt grova och uttalade verkligen rent hat för judar, så jag förstår att de åkte ut.

Du påstod något som faktiskt är felaktigt, åtminstone i detta program. Har inte sagt mer än så.
2021-03-04, 15:52
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Hon kommer vara kvar.
Vi får visa makten Flashback har!
Förra veckan svajade den men hoppas på bättre uppslutning nu.
2021-03-04, 15:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vi får visa makten Flashback har!
Förra veckan svajade den men hoppas på bättre uppslutning nu.

Nejdå. Den fungerade utmärkt förra veckan. Men det kom en oväntad vändning. Även bbpolisen vill ha ut Peddo.
2021-03-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
De två som använde ordet ”jude” förra säsongen kopplat till snåla människor åkte ut och ingen av dem var vita 😊 Minns inte på studs vad de hette men det ver under första veckan.

kim och isabel, men de uttryckte verkligen hat och använde det som skällsord. "Jag hatar judar" och även om det tydligen är ett uttryck för att folk är snåla så förstår jag att det inte är okej att spinna på massa fördomar om ett folksla.
2021-03-04, 15:55
Medlem
aina08s avatar
Citat:
jag kommer göra detsamma! Så hoppas fler har det tänket, men hatet flödar verkligen på Instagram över hennes kommentar, det har blivit något jäkla drev där. Men hoppas det finns vettiga människor som röstar kvar henne, jag tycker hon behövs där, hon skojar o bjuder på sig själv!!
Ja ville ha kvar henne förra gången också just för att hon behövs. En härlig tant som bjuder på sig själv som de i huset gillar.
Sen tycker ja det blir helt galet att hon ska behöva vara nominerad 3 gånger i rad på grund av någon lättkränkt i produktionen.
Att de startar drev här och var förvånar mig inte då alla så gärna hakar på att få va PK så fort tillfälle ges.

Katti ska vara kvar!
2021-03-04, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du påstod något som faktiskt är felaktigt, åtminstone i detta program. Har inte sagt mer än så.

jag pratar om denna säsong. Nardos har flera gånger uttryckt sig jätterasistiskt om olika folkslag, men det är tydligen helt okej.
2021-03-04, 15:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Apselut Madicken! Jag gillar Kattis stenhårt och kommer göra allt jag kan för att hålla henne kvar.
BB-huset behöver hennes dånande fisar för komikens skull.

MVH/Gnomegirl.
Härligt att vi tänker helt lika där!
2021-03-04, 15:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Fast det är en jäkla skillnad, för Kim o Isabel var väldigt grova och uttalade verkligen rent hat för judar, så jag förstår att de åkte ut.
Aa. Dom hade väl en konversation om judar och kim's tidigare chef.m.m, och pratade nedlåtande.
2021-03-04, 15:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
jag pratar om denna säsong. Nardos har flera gånger uttryckt sig jätterasistiskt om olika folkslag, men det är tydligen helt okej.

Javisst. Med betoning på FLERA.
2021-03-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja ville ha kvar henne förra gången också just för att hon behövs. En härlig tant som bjuder på sig själv som de i huset gillar.
Sen tycker ja det blir helt galet att hon ska behöva vara nominerad 3 gånger i rad på grund av någon lättkränkt i produktionen.
Att de startar drev här och var förvånar mig inte då alla så gärna hakar på att få va PK så fort tillfälle ges.

Katti ska vara kvar!

Jaa håller med, så sjukt skön! Hon behövs därinne!!!
2021-03-04, 15:58
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nejdå. Den fungerade utmärkt förra veckan. Men det kom en oväntad vändning. Även bbpolisen vill ha ut Peddo.
Jesper åkte ju ut för att det blev röstningskrig mellan Katti och Peddo. Jesper fick därför minst röster.
Gjorde mig inget men målet var ju att Peddo skulle röstats ut.
Bättre sammanhållning i röstningen behövs nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in