2021-03-04, 15:27
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det här kommer ta tid ..

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Fan vad Simon surar efter varje tävling, trist.
Han har tydligen en hemsk tandvärk. Han har haft det i 3-4 dagar. Finns inget värre än tandvärk.
2021-03-04, 15:30
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Eh, nej? Försöker du få ut Simon? Han ska få en miljon!
Ja, som det ser ut nu så skall han ha mijonen. Jag gillar dock inte att han hååmosexkysser Joel på fyllan, usch!
2021-03-04, 15:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Han har tydligen en hemsk tandvärk. Han har haft det i 3-4 dagar. Finns inget värre än tandvärk.
Okej, men mitt inlägg du citerade var från när Simon och Nardos skulle fatta instruktionerna i tävlingen..
2021-03-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Nu hade han ju tydligen även fått lock för örat. Vi får se om det är en inflammation som börjat sprida sig..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
De skulle ändå inte förstå och du skulle inte få något gehör på dessa forum. De är så hjärntvättade och tror att rasism bara existerar åt ett håll.

Tyvärr är det så.

Tacka fan för att denna tråd finns! ❤
Medlem
Paulabrauns avatar
Hoppas fröken Plasttutte åker ut. Aka Therese Skoooog.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ohhh, I'm intrigued, tell me mooore.

Simon berättade för steffi (och Pontus tror jag) att han ska förlora alla tävlingar med flit så de hänger löst och nardos som är ”minst omtyckt” ska åka ut
2021-03-04, 15:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Står på insta att Simon och steph paktade såg någon det?

Adrian har ju paktat med sin mössa ända sedan han kom in i huset. Det har BB minsann inte sagt något om.

Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon ska ha sagt Samejävel vid nåt tillfälle vilket tydligen är kränkande.

Ställde frågan i Facebookgruppen om vad dom är fel att säga Same och hyr de kan vara ett skällsord när det är namnet på folket, som dom själva kallar sig. Hur kan de bli en kränkning bara för att man lägger till en svordom.
Mitt inlägg togs bort på mindre än 10 sekunder...

Hon är ju norrländska. Jag känner massor av norrlänningar och större delen av dem avskyr lappar. Att säga "samejävel" är ju som en komplimang. De jag känner brukar uttrycka sig mycket grövre än så.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
xrlpyts avatar
Bara skicka in en tandläkare i hazmat-suit som får rycka tanden på Simon, klart på en kvart.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Simon berättade för steffi (och Pontus tror jag) att han ska förlora alla tävlingar med flit så de hänger löst och nardos som är ”minst omtyckt” ska åka ut
Vore kul om de blev så.
Ja röstar ut henne direkt.
2021-03-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nu hade han ju tydligen även fått lock för örat. Vi får se om det är en inflammation som börjat sprida sig..

Han borde fått dra till tandläkaren med en gång. Visdomständer kan vara ett helvete när dem strular
2021-03-04, 15:34
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fast det är ju ingen pakt. Och förlora tävlingar med flit är inte förbjudet så vitt jag vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in