2021-03-04, 12:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, du har känt av mig alldeles rätt. Jag skulle kunna dra en filosofisk vals om att vetenskapen har ju en teori om att människosläktet härstammar från arten "apa". Vilket inte gör min kommentar alldeles värdelös.
När detta välkända fenomen också plussas på med en migrän blir resultatet annorlunda.
Aj aj migrän är inte leka med jag vet Grodan haft det 2 dagar år ad men nu har den gett sig en smula, men men vi får se hur det är med feber toppen jag har men annars rätt ok.....

Nåja so far denna dag rätt träligt tråkig skulle jag säga...
2021-03-04, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Länka till aftonbladet är ju inte speciellt allmänbildat. Du jämför alltså samer med skåningar?

Nä, jag vill hävda att skåningarna har haft det tio gånger värre, och ja, Aftonbladet är en jävla stor lögn men om du känner till någonting om historia så vet du att Herman Lindqvist är rejält kunnig.
2021-03-04, 12:48
Medlem
Har sett 2-3 timmar i år tror jag. Saknar faktiskt att lyssna på Glas1 och Samis diskussioner.
Pratar nån ens om nånting i år?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Så fint att alla ännu inte nått woke-sapiens!
Du kan lita på oss, cybervänskap är eoner viktigare just nu
Lätt! Vilken fin gemenskap här ändå! Är så social i mitt jobb och asocial på fritiden men ändå någonstans social på nätet. Tackar gudarna att BB-tråden finns
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Aj aj migrän är inte leka med jag vet Grodan haft det 2 dagar år ad men nu har den gett sig en smula, men men vi får se hur det är med feber toppen jag har men annars rätt ok.....

Nåja so far denna dag rätt träligt tråkig skulle jag säga...

Fasen Putte är även du ett offer av denna gåva från ovan...
Ja, mellan yrseln och smärtan kollar jag ur ögonvrån och ser endast en fortsatt dystopi, i princip som innan
Senast redigerad av kermith 2021-03-04 kl. 12:51.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Therese: Var ska vi sätta oss?
Luis: I hörnan där borta.
Therese: Nä, vi sätter oss här istället. (Går och sätter sig bredvid Pedo).

De kommer att ligga utanför huset.

tror nog hon kan välja och vraka vem hon vill utanför och hitta nån med högre klass än peddot
2021-03-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Har sett 2-3 timmar i år tror jag. Saknar faktiskt att lyssna på Glas1 och Samis diskussioner.
Pratar nån ens om nånting i år?

Adrian pratar lite sport och väder.
2021-03-04, 12:51
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vilken tur att du inte kallade henne Judithjävel, för då hade vi straffat dig hårt och brutalt
Lebbjävel då? Är ni så dumma att ni inte förstår att ordval har betydelse?

Hundjävel = Helt OK
Bögjävel = Inte OK

Väx upp grabbar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nä, jag vill hävda att skåningarna har haft det tio gånger värre, och ja, Aftonbladet är en jävla stor lögn men om du känner till någonting om historia så vet du att Herman Lindqvist är rejält kunnig.

Ja, men du kan fortfarande inte jämföra skåningar och Samer, samer har levt i ett i ett flerårigt förtryck från övriga landet likt indianerna i USA.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Lätt! Vilken fin gemenskap här ändå! Är så social i mitt jobb och asocial på fritiden men ändå någonstans social på nätet. Tackar gudarna att BB-tråden finns

Ja, vi tackar också dessa förkämpar som driver Flashback för en av de få ställen man fortfarande han hålla till under en sten. Hmmm... eller ett näckrosblad för min del.
2021-03-04, 12:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Fasen Putte är även du ett offer v denna gåva från ovan...
Ja, mellan yrseln och smärtan kollar jag ur ögonvrån och ser endast en fortsatt dystopi, i princip som innan
Ja du testa solglasögon så kanske du kan se världen på ett annat sätt Grodan, Ljuset gör att det dunkar mer än du tror.....
2021-03-04, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, men du kan fortfarande inte jämföra skåningar och Samer, samer har levt i ett i ett flerårigt förtryck från övriga landet likt indianerna i USA.

Förtryck är tråkigt, folkmord typ tio gånger värre. Men vi är OT. Och du är totalt av banan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in