2021-03-04, 11:39
Medlem
nu rakas det mus i duschen
2021-03-04, 11:41
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tomtar på instagram som skriver att Kim och Isabel sa "jude" förra året men blev utslängda för att dom själva inte är svenska nog "Orättvist att Katti bara blir auto". Var det inte så att dom diskuterade att judar är snåla och äckliga? Ganska mycket värre än att slänga ur sig "samejävel" under charader.
Om jag kommer ihåg rätt så pratade de illa om tredje person som var jude.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Enda anledningen för Katti att tävla om Pedrams immunitet är om hon upplever att Pedram står starkt vid en omröstning?

Exakt så. Dålig lösning!
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Alla normala människor säger kränkande saker speciellt med alkohol i kroppen när man är glad. TV4 borde få skit för psykisk misshandel när deltagarna får censurera sig själva så hårt att de knappt kan interagera som vanliga människor. Det är så folk fungerar att de säger politiskt inkorrekta saker men det gör dem inte till onda eller dåliga människor för det.

I know! Har aldrig sagt katti är en dålig eller ond människa. Jag tror bara hennes ursäkt skulle tas emot bättre om hon slutade försöka rättfärdiga den.
Medlem
Chandler Bings avatar
Simon alltså! Han är så jävla klok och fantastisk rolig!
2021-03-04, 11:42
Medlem
Citat:

Ah, var om en f.d. chef. Minns inte till vem av dem men det är ju sak samma.
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Tomtar på instagram som skriver att Kim och Isabel sa "jude" förra året men blev utslängda för att dom själva inte är svenska nog "Orättvist att Katti bara blir auto". Var det inte så att dom diskuterade att judar är snåla och äckliga? Ganska mycket värre än att slänga ur sig "samejävel" under charader.

Jag minns det som att Kim pratade om en f.d arbetsgivare + fru som inte tyckte om honom. Sen förklarade han det hela med att det var för att frun var jude. Isabel svarade då "Jag hatar judar".

Ganska mycket värre ja.
Medlem
Citat:

Här fanns visst judeklippet https://youtu.be/lKZbA-ZG_MU
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
I know! Har aldrig sagt katti är en dålig eller ond människa. Jag tror bara hennes ursäkt skulle tas emot bättre om hon slutade försöka rättfärdiga den.

Kände precis samma sak. Hon grävde sig bara djupare och djupare ner i sin egen grav, ville typ skrika "tyst!" Hehe.
2021-03-04, 11:44
Medlem
Citat:
Här fanns visst judeklippet https://youtu.be/lKZbA-ZG_MU

Det där är ändå grovt på en heeelt annan nivå. Haha. Vilken idiot.
2021-03-04, 11:44
Medlem
Verkar som Nardos fans fakekonton får styra och ställa vad som ska hända i BB i deras instagram kommentarer. Nya anty?
2021-03-04, 11:45
Medlem
Är det forfarande frukosten de håller på med? Tanja började prata om de och havregrynsgröt för snart två timmar sedan. Gjorde de scones och sylt? Inte konstigt att rutinerna blir helt fuckade när saker tar sååå lång tid. Fattar varför BB säger att tävlingen är om två timmar för då har de i alla fall någon slags deadline för når frukost kan serveras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in