2021-03-04, 11:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Kan dom bara sluta försöka rättfärdiga det katti sagt och hålla tyst. Det är samma som att säga ”negerjävel” ”indianjävel” osv men många i Sverige förstår inte det. Tror inte heller katti menade något illa med vad hon sa MEN hon borde ta åt sig och säga hon förstår att hon gjort fel och äga det istället för att börja säga det inte hade hänt om hon inte varit norrlänning osv. Det hade gett mer respekt för henne.
Alla normala människor säger kränkande saker speciellt med alkohol i kroppen när man är glad. TV4 borde få skit för psykisk misshandel när deltagarna får censurera sig själva så hårt att de knappt kan interagera som vanliga människor. Det är så folk fungerar att de säger politiskt inkorrekta saker men det gör dem inte till onda eller dåliga människor för det.
2021-03-04, 11:16
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Katti sa i sin ursäkt "jag är inte ens själv vit"

Mi scuuuzi men u look pretty white. Någon som vet vad hon har för ursprung?

Hennes pappa var från något ställe, dominikanska republiken?

Det hon försöker säga är att man säger jävel efter allt i Norrland. Men hon förklara det inte så bra.

Klockjävel, kaffejävel, osv precis som igår när hon gissade: clownjävel, cowboyjävel, same....
2021-03-04, 11:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Kan dom bara sluta försöka rättfärdiga det katti sagt och hålla tyst. Det är samma som att säga ”negerjävel” ”indianjävel” osv men många i Sverige förstår inte det. Tror inte heller katti menade något illa med vad hon sa MEN hon borde ta åt sig och säga hon förstår att hon gjort fel och äga det istället för att börja säga det inte hade hänt om hon inte varit norrlänning osv. Det hade gett mer respekt för henne.
Vad är det för farligt att säga det då, nu lever vi i Sverige där svenskar inte skulle lyfta ett ögonbryn men det nya lättkränkta Sverige ser alla tillfällen att hoppa på de priviligierade (läs vita). Nu är Kattis blandning av allt möjligt men uppför sig som vit vilket gör det fritt fram att spela upprörd. Svenskar ska tystas, bara att dra fram rasistkortet, så tröttsamt.
2021-03-04, 11:17
Medlem
Paladins avatar
Haha Luis!

Luis till Pedram "-Du har också väldigt bred fot".

Pedram "-Nej faktiskt inte".

Louis "-Men jo."
2021-03-04, 11:18
Medlem
Anonym396s avatar
Men jag gillar tanten och jag hoppas att hon inte åker ut och att BB inte riggar det på måndagsfinalen. Hon har min röst bara inte Simon, Tanja eller Stephanie hänger löst. Det finns så många i det huset som borde lämna före henne.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

Hennes på var/är neger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Haha Luis!

Luis till Pedram "-Du har också väldigt bred fot".

Pedram "-Nej faktiskt inte".

Louis "-Men jo."

Skrattade. Allting Luis konstaterar, det stämmer. Det bara är så.
2021-03-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad är det för farligt att säga det då, nu lever vi i Sverige där svenskar inte skulle lyfta ett ögonbryn men det nya lättkränkta Sverige ser alla tillfällen att hoppa på de priviligierade (läs vita). Nu är Kattis blandning av allt möjligt men uppför sig som vit vilket gör det fritt fram att spela upprörd. Svenskar ska tystas, bara att dra fram rasistkortet, så tröttsamt.
Dom njuter av detta. Orkar inte följa IG eller FB pga dess svin.
2021-03-04, 11:21
Medlem
Gutis avatar
Vad ledsen man själv hade varit om man uppspelt hade sagt något kränkande som man egentligen inte menade överhuvudtaget.

Lätt hänt när man har druckit några bira och spelar ett spel där man snabbt måste gissa snabbt på saker, det kan lätt komma grodor från munnen.

Att sedan bli autonominerad och inte alls ha kontroll hur det snackas på utsidan och hur man målas ut. Har man också föregående säsong i minnet så lär det bli jobbigt och kan lätt känna en rädsla för det som kommer ut till.

Vill ge katti en kram 🥰
Medlem
Citat:

Påminner om när Filip Dikmen(!) anklagade idol-juryn för att vara rasister och Laila svarade "Min pappa är palestinier så här är det ingen jädra rasist”

Jaja, what to expect? Det är ett barnprogram ni följer. Iofs består ju halva grejen av att irritera sig på allt som motarbetas av pk-krafter.

2015 blev en deltagare varnad för att hon sa "turk-shop", däremot uppstod inget drev (eftersom det borde finnas i SAOL) så den varningen var tämligen mer absurd.
Senast redigerad av Kiplagat 2021-03-04 kl. 11:28.
Medlem
Vad hade Kattis sagt för sin auto?
2021-03-04, 11:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Vad hade Kattis sagt för sin auto?

Samejävel råkade hon slänga ur sig i ett hetsigt läge där dom lekte charader.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in