Citat:
Ursprungligen postat av
mofasti
Hen har aldrig varit våldsam före hen komm till i Sverige. Vad kan hen ha utsatts för här som har orsakat att göra detta onödiga våld?
Svenska män bär det moraliska ansvaret för detta och bör stå till svars till detta!
Det är sådana som tänker som du som tyvärr har haft makten i vårt land alldeles för länge.
Skiten kom hit och sökte asyl och fick det. Han har fått alla möjligheter som man kan begära.
Han betalar med att syssla med knark och försöker döda anda medborgare.
Jag kan ju bara tala för mig själv men jag hoppas att fler börjar tänka som mig.
Jag skiter fullständigt i vart han kommer från. Jag skiter fullständigt i hans barndom. Jag skiter fullständigt om han mår dåligt. Jag önskar att vi helt enkelt bara satt honom och alla dom andra afghanerna på ett tåg/flyg till afghanistan. Vad som händer med dom där skiter jag i. Inte vårt problem. Dom skulle aldrig kommit hit från början.
Tycker för övrigt att det är synd att polisen inte sköt ihjäl honom. Dom kunde åtminstone skjutit sönder magen eller ryggraden eller nåt så att han får men och kommer att lida resten av livet. Förhoppningsvis ( men inte troligt) i det land som han föddes i.