2021-03-04, 10:16
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
AD har inte sagt något speciellt. Han säger inte mycket över huvud taget.
Han drar bara igång lekar. Snygg men helt jävla värdelös. Hoppas alla vet vad som gäller - Adrian SKA UT!
2021-03-04, 10:17
Medlem
Haha, har ni sett memmot discord beställde till bbpolisen?? 😂😂
2021-03-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Kanske inte det mest pålitliga källan, men i det här fallet känns det trovärdigt.

https://www.google.com/amp/s/nyheter24.se/amp/noje/954204-ilska-mot-katti-goransson-i-big-brother-skrek-nedsattande-om-samer

Ouch. Ja, då kan vi väl med åtminstone 90% säkerhet se att det är Katti som blir auto. Kan inte tänka mig att de vågar riskera att inte markera på något vis lol
2021-03-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag förstår inte avskyn mot Tess och Judith, inte för att de är mina favoriter men så jävlas kassa är de väl inte som vissa vill göra gällande?
Tess återberättar vad bitterfittan Emelie säger och gör, enligt mig är det sant så var är felet? Tess har en snygg kropp, ser bra ut med hjälp av diverse operationer och annat konstgjort jox det är hon inte ensam om 2021.
Judith har inget ont i sig, vem fasen hade inte hängt med Tanja därinne lebb eller inte?
Emelie, Joel och Nardos upplever jag som de största rövhålen. Joel är en elak liten djävul likaså Emelie och Nardos.
Simon och Tanja gör BB, de enda jag skrattar åt, de bjuder på sig själva, är ärliga, händer alltid något kring dem.
Judith var väldigt dubbelmoral igår. Joel talade vänligen om för henne flera gånger att han känner sig utstött för att Judith och Tanja har en kemi och ett språk som han inte begriper. Han var tydlig med att han känner sig lite utstött eftersom han faktiskt sitter ihop med Tanja och Judith tjatar hela tiden "Tanja ska vi bada i poolen, Tanja ska vi till bubbelpoolen, Tanja ska vi dittan, Tanja ska vi dattan" att hon inte tar hänsyn till Joels existens och inte säger "Joel och Tanja ska vi..."

Judith blev passivt aggresiv och kontrade med "blev du mobbad som barn?" Helt irrelevant och så nämnde hon att Joel kör på gay-kortet, något som han inte skämtat om på flera dagar så Joel konfrontera henne med det och sa att hon måste ha grubblat på det i flera dagar för han har inte nämnt gay alls idag. Han säger också att han undrar varför hon säger sig vara rak, ärlig och säga vad hon känner om hon grubblat över att Joel någon gång nämnt gay-kortet och hon duckade frågan som om de vore dodgeball där inne. Hon försökte härskarteknika Joel, förminska honom och påstå att HAN?? gör en skit grej om ingenting. Även fast hon från tomma intet gick på honom om att han använder gay-kortet.

Sen så är hennes självdiagnos på ADHD otroligt irriterande. Jag älskade Judith innan Tanja kom in, hon var min favorit förr.
2021-03-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
AD har inte sagt något speciellt. Han säger inte mycket över huvud taget.

Haha, okej 😂 var det någon annan då eller hunsade hon bara runt Simon?

Nu kommer auto!
2021-03-04, 10:19
Avstängd
Är bb helt handikappade, in med brevet idag
2021-03-04, 10:21
Medlem
Anonym396s avatar
Vi får se till att rädda tanten på måndag om inte någon favorit som Simon, Tanja eller Stephanie hänger löst. Men jag tror tyvärr att det är riggat och att Katti åker ut.
Medlem
Haha.😅

Therese: ska kolla.om det är mycket text i brevet innan alla satt sig.
Big brother: Nej!
Avstängd
snälla låt therese aldrig läsa brev mer, sämsta
2021-03-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag förstår inte avskyn mot Tess och Judith, inte för att de är mina favoriter men så jävlas kassa är de väl inte som vissa vill göra gällande?
Tess återberättar vad bitterfittan Emelie säger och gör, enligt mig är det sant så var är felet? Tess har en snygg kropp, ser bra ut med hjälp av diverse operationer och annat konstgjort jox det är hon inte ensam om 2021.
Judith har inget ont i sig, vem fasen hade inte hängt med Tanja därinne lebb eller inte?
Emelie, Joel och Nardos upplever jag som de största rövhålen. Joel är en elak liten djävul likaså Emelie och Nardos.
Simon och Tanja gör BB, de enda jag skrattar åt, de bjuder på sig själva, är ärliga, händer alltid något kring dem.
Tess är mest bara menlös och kan för mig få vara kvar ett tag.

Såg du hur Judith betedde sig med korven? Och hur hon flera dagar efter pratade om det som om hon gjorde en hjälteinsats? Sedan är det ett evig tjafs om att det är så synd om henne. Hur hon höll på mot Joel igår var droppen för henne.

Ja, nu blev Katti autonominerad!
2021-03-04, 10:22
Medlem
När man går in o läser i kommentarerna på BBs insta så blir jag verkligen rädd på riktigt! Vart fan ska detta samhälle ta vägen 😔
Så sjukligt lättkränkta människor är och favoriseringarna av Nardos är helt galna.
Avskyr attityden som de flesta unga verkar ha idag (tänker mest på BBPOLISENS ofattbara inlägg samt hennes följares)! De tar bara till sig EN sida av myntet men vägrar vända och även se/lyssna till den andra sidan. Precis så som Nardos betett sig hittills (jag hoppas fortfarande på en förändring där)
Är det tack vare alla jävla influencers det blir såhär? Tror folk verkligen att alla kan vara fullkomligt perfekta och PK precis hela jävla tiden?! Vi är alla människor och gör o säger fel saker då och då...men det är ju bara mänskligt. Om dem nu ska hänga ut och autonominera Kattis för att hon RÅKAR säga ett fult ord, vad ska då hända med Joel som egentligen uttalar ett hot mot simon? Suck!
2021-03-04, 10:24
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
snälla låt therese aldrig läsa brev mer, sämsta
Martin förra året var fan så mycket värre. Det säger endel 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem