2021-03-04, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Någon på discord hade mejlat tv4 och fått svar att de tar starkt avstånd och att hon kommer bli auto för det.

Om det är sant återstår att se men verkar inte helt orimligt för pk4an.

ok undra vad som händer med peddot då?
2021-03-04, 10:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Joel är rädd för allt, men träffa gubbar å ha sex med dem som han endast pratat med på nätet är helt okey, idiot. För ett par dagar sedan kallade han en av gubbarna kund, ändrade sig jädrigt fort men försent då det nådde mina öron.
2021-03-04, 10:07
Medlem
upptagetvardets avatar
Judith fortsätter med sina sexuella närmanden
2021-03-04, 10:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Joel är rädd för allt, men träffa gubbar å ha sex med dem som han endast pratat med på nätet är helt okey, idiot. För ett par dagar sedan kallade han en av gubbarna kund, ändrade sig jädrigt fort men försent då det nådde mina öron.
2021-03-04, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack min sköna. Men jag är nyvaken och det är en hel del. Ungbögen hade en riktigt infekterad diskussion med lebban där Simon lade en kommentar och Joel hotade att spotta på honom därefter vid varje möte. Lebban körde en lång harang om jättejobbigt, yada yada, jättesvårt yada yada. Och lite smågnabb här och där naturligtvis med Eritrea i 90% av allt skit. Sorry lite kort men det var det mest spännande

Haha, förstår dig! Men ja, det är väl det jag förstått från det jag läst 😅 men hyfsat lugnt mellan Simon och Eritrea då? Tyckte jag läste något om att AD sagt till Eritrea? Stämmer det och isf om vad? Vem tror du blir auto och varför?
2021-03-04, 10:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Quack vackra Flashbackare. Vi alla här inne är härliga varelser. Hoppas ni får en underbar dag och är fit for fight för ännu skitdag i BB.
Kvack Kvack på dig en solig morgon som denna!
Jaha ja ytterligare en dag i BB tjänst undrar om det blir drama i kväll....
2021-03-04, 10:11
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ok undra vad som händer med peddot då?
Han åker rimligtvis med han också

Nej men det är en bra fråga faktiskt. Kanske får Katti fortfarande vara med och kämpa för Pedrams skull?
2021-03-04, 10:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Haha, förstår dig! Men ja, det är väl det jag förstått från det jag läst 😅 men hyfsat lugnt mellan Simon och Eritrea då? Tyckte jag läste något om att AD sagt till Eritrea? Stämmer det och isf om vad? Vem tror du blir auto och varför?

AD har inte sagt något speciellt. Han säger inte mycket över huvud taget.
2021-03-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Han åker rimligtvis med han också

Nej men det är en bra fråga faktiskt. Kanske får Katti fortfarande vara med och kämpa för Pedrams skull?

hoppas han åker han också han skulle flippa totalt
2021-03-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
En sak som slog mig nu på nattakvisten hur i hela jävla helvete kan Simon få spritförbud för att han säger att nardos är minst omtyckt? Men när lille Joel säger att ”Simon är ett äckel och att om Simon någon gång är ledsen så ska Joel spotta han i ansiktet” så händer det förmodligen ingenting.. ska bli ”spännande” att se Joels straff imorgon... det är skillnad på folk och folk i pk Sverige.........
Jag tror att det snarare handlade om att han själv den festen sa att han hade lite problem med alkoholen och inte kunde sluta dricka, alltid häver i sig för att hinna få samt att han tog alkohol och gömde. De ville nog kolla om han kunde hålla sig en fest snarare än att han bråkat, även om tjafset gjorde sitt.
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var har du läst det?

Kanske inte det mest pålitliga källan, men i det här fallet känns det trovärdigt.

https://www.google.com/amp/s/nyheter24.se/amp/noje/954204-ilska-mot-katti-goransson-i-big-brother-skrek-nedsattande-om-samer
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kvack Kvack på dig en solig morgon som denna!
Jaha ja ytterligare en dag i BB tjänst undrar om det blir drama i kväll....

Gött att se dig Putte. Spännande med autonominering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in