2021-03-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunsiland
STÄMMER DETTA? Någon som vet?
Bor bara något hus ifrån och inte hört något.

Vet vi vilka de skadade är? Eller mer information? Orkar inte bläddra igenom alla sidor där folk tjabbar om mgm. Mina tankar går till de skadade och anhöriga.

Hon intervjuades på radio P4 imorse och sa att hon bodde i samma hus
Citera
Medlem
ALLA afghaner i Sverige har Facebook, det är ju sen gammalt. De måste ju ha en kanal där de marknadsför sig och håller kontakten med sina svenska afghanvurmande "mammor" på 53 år naturligtvis. Det jag vill komma till är, har vi någon länk till gm's facebook-sida?

Jag är ledsen, men kom in i tråden nu och orkar inte leta igenom 150 sidor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
En afghan det invandrarjävel.Det kunde man ju räkna ut.

Vi hade INTE dessa problem i Sverige förut !
Så tack M's öppna era hjärtan massinvandring och Sossarnas & Co fortsatta idioti.
Blir heligt förbannad.

Nu måste detta tystas ner så mkt det går för en INVANDRARE som gjort brott i allmänhet får det ju inte skrivas om.

Nä, förr kom terrorister hit för att genom t.ex. bankrån finansiera sin verksamhet på hemmaplan. De valde Sverige för att, om de åkte fast, var fängelsevistelsen som påföljd för bankrån rätt behaglig.
Jag undrar om de brottslingarna, i nutid, skulle kallas bankrånare, terrorister, politiska aktivister eller psykiskt sjuka.

Det är väl bara att acceptera att den här typen av brott/terrordåd kommer att bli allt vanligare och att trollformeln ”oacceptabelt” inte har någon som helst effekt.
Citera
2021-03-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunsiland
Är det gärningsmannen??
Ingen aning om vilken adress han snackar om. MGM bor på Kullgatan 49, en Bianca är skriven på samma våning.
Citera
2021-03-04, 10:08
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Nej, för dom flesta normalt funtade personer är inte rasister som vill kollektivbestraffa etniska grupper.

Jag håller med dig. Priset vi får betala för att vara oroliga är värt Sveriges mottagande av flyktingar i den omfattning att segregering, utanförskap, våld och kriminalitet. Du satte ord på vad de flesta svenskar tänker.
Citera
2021-03-04, 10:09
Avstängd
micro113s avatar
Dåligt ljud från presskonferensen.

Undrar dock om reportern som frågade om GM:s kontakter med kommunen är helt okunnig om svensk lagstiftning.
De kan givetvis inte gå ut och berätta om han haft kontakt med socialtjänst eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
Ingen aning om vilken adress han snackar om. MGM bor på Kullgatan 49, en Bianca är skriven på samma våning.
Hoppas inte de är han på Kanalgatan för då bor vi absolut grannar, men antar att de hade varit polisarbete här med om de hade varit gärningsmannens adress. Tack för snabba svar
Citera
Medlem
Wajis avatar
Länge sedan jag såg en sån dålig pressträff. Dåligt ljud, dålig bild och man blundar för viktiga frågor. Vill dom bara synas eller vad?
Citera
2021-03-04, 10:10
Medlem
Kan det vara en av Annie Lööfs gymnasieafghaner
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-P.Rejserbil
Ja, det kan ha varit den utlösande faktorn. Högern är en fara för den svenska sammanhållningen.

Jösses, det där var IQ befriat.
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaraxacumVulgare
Nä, förr kom terrorister hit för att genom t.ex. bankrån finansiera sin verksamhet på hemmaplan. De valde Sverige för att, om de åkte fast, var fängelsevistelsen som påföljd för bankrån rätt behaglig.
Jag undrar om de brottslingarna, i nutid, skulle kallas bankrånare, terrorister, politiska aktivister eller psykiskt sjuka.

Det är väl bara att acceptera att den här typen av brott/terrordåd kommer att bli allt vanligare och att trollformeln ”oacceptabelt” inte har någon som helst effekt.

Vad hade vi inte tidigare? Knivdåd?

Varför skulle "denna typ av brott" bli vanligare?

Sist det hände var 2013 i Varberg.

Innan det, Åkeshov 2008?
Citera
Medlem
Stantormans avatar
Tryggt att statsministern säger att vi ska möta dessa avskyvärda handlingar med samhällets samlade kraft. Skönt att höra att nu blir det hårda bud för råbarkade islamister. Undrar om det blir effektivare än att försöka skrämma Darth Vader med Tingeling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in