2021-03-04, 03:00
Medlem
Ridnes avatar
Fy fan.. Det lär lukta askfat, brakskit och hemorrojdsalva i Kattis och Pedrams säng
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Gôrbra feedback! Tack för det

Det som dyker upp i min skalle är varför Peddo är så prompt på att han rattar BMW?
I dagens läge kostar en Volvo (yngre än 2015-årsmodell) en miljard jämfört med en V40 från 2002.
Hade själv en V40 från -99 som gick som en klocka (ja, jag vet, så skriver alla babbar i sin Blocket-annons ). Faktum är att Volvo (med Polestar) är status nowadays. En Beamer kan alla äga och se flådiga ut. Som den sanna pizzabagaren Peddo är, tror han att så fort man rattar en Beamer, så är man på brudarnas hot-list. Egentligen är han på deras shit-list!

Å andra sidan verkar det inte krävas särskilt mycket för att Tess trosor ska bli våta. Lite uppmärksamhet och att man berättar att man kör BMW samt att man har en time-share-bluff-lägenhet på Grankan, verkar göra susen. Ingen i huset kan ju confirma ens uppgifter...

Hahaha. Jag har själv en Volvo en äldre XC70. Går finfint.
En BMW i den kultur Pedram "The Shining" Aghabeh är, som i South Central Adidas, ett bevis på orten och framgång. De dyrkar Scarface, det är deras egen version av orten. Han berättar stolt om en stenhård uppväxt, ungefär som veteraner från Vietnam. Status. Han skulle skita på sig i verkligheten om han så kom nära ett riktigt kriminellt gäng från Colombia men likväl är det hans våta dröm och man vill jämföra sig med den. Deras hälsningar är inget vanligt handslag längre utan det måste se ut som Cribs.

Pedram "The Shining" Aghabeh slänger sig med språk och uttryck som lägenhet i Spanien eller på skidorter i Sverige. Han hänger med Celebrities. Han får stånd genom att bara berätta det för en brutta från en småstad i Sverige. Det är tungt. Yalla är tufft att säga, ett främmande ord i vårt land. Kuros ett annat som han fått med sig från Iran. Det är tungt. Allt detta är bara patetiskt naturligtvis men likväl det han anser det högsta man kan komma i livet. En riktigt vidrig stil han anammar. Men hans patetiska liv får ett värde och han tror ju att varenda kvinna skall stå och vänta på endast honom. Ett nej existserar inte i hans vokabulär. Det är tungt.
Senast redigerad av kermith 2021-03-04 kl. 03:06.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jo faktiskt har jag märkt av det också. Det märks i hela Tanjas kroppspråk att hon blir mer reserverad när Juddan dyker upp (vilket hon gör hela tiden). Det märks även på Joel att han är trött på det eftersom han måste bevittna det hela tiden. Fastkedjad och allt. Hoppas att Tanja inte hånglar med henne på nästa fest. Då hör väl J. bröllopsklockor ringa.
Exakt. Det är det hela tjafset bottande i, och Tanja vet det, hon satt där tyst som elefanten i rummet.

Riktigt obekämvt för henne att Joel är ledsen för att Juddan beter sig som ett ett svin pga hon är kär i Tanja, som inser att längre fram så måste hon säga till Juddan att hon blir obekävm av att hon svansar efter henne.
Medlem
Någon snarkar i sovrum 2 men det låter mest som en döende kråka
2021-03-04, 03:01
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Samma här. Inkl två barn + hund

Hahha vad tror ni en hund skulle tycka om att bo med dessa människor i 100 dagar?
2021-03-04, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag hoppas du har rätt! Jag tycker tyvärr det verkar som att judith inte är så kaxig när det kommer till konfrontationer utan hon säger det mesta när joel inte är där. Jag vill se konfrontationer så att det kan smälla lite hihi.

Tror inte hon kommer få ett flipp på någon på det sättet, utan mer olika faktorer som gör att hjärnan "överkokar" sen kommer ett riktigt hej kom och hjälp mig flipp typ, där alla får hålla tag i henne, hahahaha. Kan verkligen se det framför mig.
2021-03-04, 03:02
Avslutad
vet någon något om Nardos bakgrund?

Hon påstår at hon är oskuld
Hon mådde jättedåligt då hon hörde barnskrik
2 gånger (ena gången då de berättade spökhistorier har hon sagt att hon gjort en operation och något som någon stoppat in i henne opererades bort.

Jag har en känsla av att hon gjort en abort men då är man inte oskuld.
2021-03-04, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Pedram såg annorlunda ut förut
kolla längst ned tillvänster på sidan 5 av denna tidning.

https://docplayer.se/24670582-Sollentuna-fullt-av-farliga-skolvagar.html
"Trafiken är keff" ha ha. Såg mkt trevligare ut iaf.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Exakt. Det är det hela tjafset bottande i, och Tanja vet det, hon satt där tyst som elefanten i rummet.

Riktigt obekämvt för henne att Joel är ledsen för att Juddan beter sig som ett ett svin pga hon är kär i Tanja, som inser att längre fram så måste hon säga till Juddan att hon blir obekävm av att hon svansar efter henne.

Lite synd om Tanja som man märker vill hålla sig undan drama. Hon är ju bara en skön och fri tjej liksom. Jag blev imponerad av henne också när Tess och de andra höll på och baktalade Emelie. Tanja höll sig utanför och hängde inte med på det alls, vare sig i minspel eller inflik. Hon verkar reko faktiskt. Gillar Tanja mer och mer.
Medlem
Citat:
Jo faktiskt har jag märkt av det också. Det märks i hela Tanjas kroppspråk att hon blir mer reserverad när Juddan dyker upp (vilket hon gör hela tiden). Det märks även på Joel att han är trött på det eftersom han måste bevittna det hela tiden. Fastkedjad och allt. Hoppas att Tanja inte hånglar med henne på nästa fest. Då hör väl J. bröllopsklockor ringa.

Hahahaha fan vad sjuk hon är alltså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Pedram såg annorlunda ut förut
kolla längst ned tillvänster på sidan 5 av denna tidning.

https://docplayer.se/24670582-Sollentuna-fullt-av-farliga-skolvagar.html

"Trafiken är keff"
2021-03-04, 03:06
Medlem
Citat:
Lite synd om Tanja som man märker vill hålla sig undan drama. Hon är ju bara en skön och fri tjej liksom. Jag blev imponerad av henne också när Tess och de andra höll på och baktalade Emelie. Tanja höll sig utanför och hängde inte med på det alls, vare sig i minspel eller inflik. Hon verkar reko faktiskt. Gillar Tanja mer och mer.

Håller verkligen med dig!! Hon verkar vara en riktigt god än. Och hon har knte haft det lätt, känns det som. Ändå så är hon så fin och bidrar med det hon gör. Skulle absolut inte hata ifall hon vann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in