2021-03-04, 00:49
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Judith är bara kåt på Tanja och är sur på att hon och Joel gillar varandra. Judith är sjukt otydlig i denna diskussion.
Svartsjukedrama mellan två homosexuella om en heterosexuell tjej.

Ytterst märkligt!
2021-03-04, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Judith är bara kåt på Tanja och är sur på att hon och Joel gillar varandra. Judith är sjukt otydlig i denna diskussion.

Judith är en favorit hos mig men ogillar att hon håller den här diskussionen och sänker Joel och ifrågasätter han.
2021-03-04, 00:50
Medlem
Goa glada Juddan har trampat i klaveret.
Medlem
Jobbigt för Juddan när hon inte är unik snöflinga i huset och är enda homosexuella
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eritrea
Noll koll. Som är naturligt.

Hon lyckas som vanligt vända detta att delvis handla om henne, helt sjukt hur hon lyckas

Stackars Simon och Tanja just nu. De vill bara dra därifrån 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Joel växer i mina ögon, Judith är falsk som fan, och hennes kåthet på Tanja (typ kär i henne) gör att alla håller på att bli riktigt trötta på Juddan.

Hon leker sig så mycket också för att impa på Tanja också typ muh "ååh mitt liv utanför det händer så mycket saker hela tiden!". Patetiskt. Enda som händer på utsidan för Juddan är typ Ben n Jerrys.

Fuck Judith. Go Joel.
Håller med om exakt allt! Tror inte det bara är BJs (inte den trevliga varianten) som byggt den där kroppshyddan utan hennes fritid består av att äta chips. Att gå till snackshyllan på Ica är väl det mest spännande som händer i judiths liv. Hon borde få sina händer fängslade så att hon inte kan tafsa och äckla sig. Tanja måste sluta umgås så mycket med henne, annars kommer jag tröttna på Tanja med.

Fan skulle ju precis sova när tjafset började. Och hur full är Judith nu? Hon ska tafsa och kolla på men det är bara hon som sitter på sanningen, oavsett vad Joel säger. Fan, hatar hennes röst och hon pratar fan som ett barn!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Svartsjukedrama mellan två homosexuella om en heterosexuell tjej.

Ytterst märkligt!

Kom igen nu. HBTQ-personer är förvirrade. Det vet vi ju sen länge.
2021-03-04, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hon lyckas som vanligt vända detta att delvis handla om henne, helt sjukt hur hon lyckas

Stackars Simon och Tanja just nu. De vill bara dra därifrån 🤣

Javisst.
2021-03-04, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Hoppas att folk här verkligen fattar vad hon mellan meningarna säger.
Tänk till lite folk.

Berätta gärna. Ser bara en svartsjuk lebb.
2021-03-04, 00:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad håller Judith på med? Tröttnat på henne rejält de senaste dagarna, började med harikirikorven sen har hon bara sjunkit lägre och lägre.

Nu attackerar hon Joel över.... ja, vad?
Vad är det hon vill få ut av detta?

Gillar Joel, han verkar gullig söt och omtänksam om än lite disträ och barnslig ibland kanske men han är ju bara 20 så.
Medlem
Judith kan väl inte vara på topp hela tiden? Hon har haft en pissdag idag, vilket hon sagt innan. Nu spårade det bara, precis som mellan Nardos och Simon (fast mildare variant)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Goa glada Juddan har trampat i klaveret.

Gud ja. Håller kudde framför ansiktet typ. Vill inte se men kan inte sluta kolla. Helt plötsligt står jag på Joels sida

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in