2021-03-04, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Blev hon kallad?

Oh yes. Samtidigt som du postade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Vilken fattigmat dom får i huset. Mest massa hel och halvfabrikat.
Vad åt dom i dag, stekt ris med grönsaker?
Har inte upplevt det så förr. Visst får dom väl en mängd mat som ska räcka ett tag? Men sammantaget mest skräp.

Skillnaden är väl att dom hade Lennie förra året som va grym i köket.

Dom här människorna verkar ju inte ens kunna ta hand om sig själva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Judith har ingen diagnos på ADHD, hon bara tror att hon har det men har det inte "på papper" så att säga. Bara för att förtydliga.

Yes vet det /s efter är menat som sarkasm, men inte lätt att veta ska vara tydligare och mindre dryg
2021-03-04, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan han inte bara sluta sjunga? Det låter förjävligt och man kan inte höra något annat.
Ja. Orkar inte mer
2021-03-04, 00:22
Medlem
royalqualitys avatar
Kan någon trycka ner näven i Pontus hals, helst vrida nacken på köpet. Tål varken se eller höra han längre.
2021-03-04, 00:23
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag håller med dig där. I början kanske han knöt sig an till några få. Men var mest första 1,5 veckan. Sedan har han ku fortfarande sina nära men känns som han börjar bli mer en i mängden i huset. Karaktären JOEL börjar bli personen JOEL.
Exakt, och den personen har jag ingenting emot, i alla fall inte än så länge.

Angående Ponne så stör jag mig inte så mycket på honom heller. Jag tror att han är en riktig "allting löser sig-kille" som hänger på Emmaboda och vill vara kompis med alla. Utan baktankar. Jag tycker han är okej, men jag kan se varför folk stör sig på honom.
2021-03-04, 00:23
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Trist att dom inte får veckohandla med budget osv som på den gamla goda tiden.
Ja, det var ett segment som var roligt och intressant. Saknar det. Det blev endel bråk med det också va?
2021-03-04, 00:24
Medlem
Och så ska flatan sitta och mata Tanja. Låt henne vara ifred. Har knappt tittar sista dagarna men så fort jag tittar sitter flatan som klistrad mot Tanja. Tanja fly! Det är inte bra för dig att umgås med henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Luis är för tillfället också väldigt tråkigt.
Jag tycker fortfarande om Adrian, tror han kommer bjuda mer på sig själv men han behöver bara lite tid och helt ärligt så har det varit dött i huset sen han kom in, det har inte hänt så mycket alls och även festerna har varit skit tråkiga... dessutom är han ihopsatt med Emelie på heltid just nu. Han har inte haft dem bästa förutsättningarna helt enkelt

Jovisst. Skall jag vara helt ärlig så börjar jag gilla AD. Man ser på hans minspel att han känner att mycket är så barnsligt och enfaldigt. En grabb som tänker innan han öppnar gapet. Han kommer växa ännu mer.
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Men jag håller med. När det står immunitet på spel så kan man gnälla på att en dricker innan utmaningen och en annan är gammal. Presterade Emelie bättre än de andra den tävlingen minns du? Om inte så bör hon hålla mun haha men jag antar att hon vann sina ronder för varför hänga läpp annars.
Ja det intressanta är att Emelie faktiskt vann sitt lags enda seger i gladiatortävlingen. Den hon vann mot var just Tess. Kanske ännu ett skäl till att Tess känner sig hotad av henne. Idag vann Emelie och Adrian immunitet och i snurra runt repet tävlingen förra veckan kom Emelie tvåa och körde på trots att hon spydde. Tess spelar (ful)spelet och försöker bli av med en konkurrent (både om Adrian och miljonen).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Luis är för tillfället också väldigt tråkig.
Jag tycker fortfarande om Adrian, tror han kommer bjuda mer på sig själv men han behöver bara lite tid och helt ärligt så har det varit dött i huset sen han kom in, det har inte hänt så mycket alls och även festerna har varit skit tråkiga... dessutom är han ihopsatt med Emelie på heltid just nu. Han har inte haft dem bästa förutsättningarna helt enkelt

Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Skillnaden är väl att dom hade Lennie förra året som va grym i köket.

Dom här människorna verkar ju inte ens kunna ta hand om sig själva.
Sant
Medlem
ollepolle90s avatar
I sann Judith/Pedram stalking-anda så lyckades jag hitta en bild på Pedrams ökända bil

https://ibb.co/rGqSKpc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in