2021-03-03, 23:56
Medlem
det krävs inte mycket för att orten grabben ska bli aggresiv på fyllan
2021-03-03, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Alltså vad händer nu med kaos överallt på grund av Kattis ordval. Är det inte samma sak som att säga typ jävla stockholmare?! Vem fan bryr sig

Inte riktigt va
2021-03-03, 23:57
Medlem
ollepolle90s avatar
Kan den där jävla vidriga feta pk fittan Judith hålla käften jävla vidriga idiot. Och Pedram din sliskiga tönt, säger saker som alla tycker o tänker men skillnaden är att dessa två äckliga tafsande människor enbart pratar om deras goda tankar, deras handlingar visar på något heeeelt annat
2021-03-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Inte riktigt va

Finnjävel då
2021-03-03, 23:59
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalejdoskopet
Snälla acceptera pakter igen så det blir lite mer drama. Vill ingen ha drama? Fattar inte hur folket väljer.

Vi vill ha drama! IN MED PAKTER!
Medlem
Är ganska orolig för Simons vistelse på hotellet!

Efter dagens "uppdrag" så fick Simon och Nardos en ganska kass vinst. Man hade hoppats på att det hade varit någon fördel eller att dom släpps fri resten av veckan. Men något som jag märkt är att Simon klagar väldigt ofta på produktionen. Han lägger ofta kommentarer riktat mot produktionen om hur kassa och dumma dom är. Med tanke på denna PK-produktion samt påtrycket utanför från alla Nardos fans som kallar Simon både det ena och det andra så kommer dom ta den lätta vägen och skicka ut honom. Det kändes som att produktionen inte gav någon fördel till Nardos och Simon endast för att hålla Simon icke immun. Det är extremt viktigt att han och Nardos kniper en immunitet imorgon annars ser det mörkt ut. Alla röstningar kan produktionen fiffla med så då är det kört för oss

Skrämmande att tänka på ett hus utan Simon!
#Simontillmiljonen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag menar att det är Tessans version av som hände. Jag såg inte scenen själv så kan varken bekräfta eller dementera, men jag misstänker att Sanningen är mer nyanserad än så. Den brukar vara det.

Och, spontant, i just den här diskussionen om Emelies eventuella uttalanden om "alkis" och "pensionär" - som ju reddes ut mellan Emelie och Steffi - så tycker jag att Emelie hade bra förklaringar till varför hon sa som sa.

Jag håller verkligen med dig om Emelies förklaring. Trodde på förhand att det skulle bli mer spretigt men hon gjorde det bra! Och tror genuint (hehe) att det var så hon menade när hon sa vad honsa. Men som du skrev så blev det viskleken, en kort sådan dock. Det räckte dock för att älta..
2021-03-04, 00:00
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Nyfiken på era topp 3 bästa & sämsta
Min:

Bästa
1. Simon
2. Tanja
3. Emelie

Sämsta
1. Pedram
2. Tess
3. Katti

Bästa.
Tanja
Katti
Judith

Sämst.
Pedram
Nardos
Emelie/Luis (svårt val mellan dom)
2021-03-04, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Upploppsstämning i facebook-gruppen angående det Katti sa. Gruppens admins, som verkar sakna rejäl stake, är upprörda över begreppsvalet av Katti och folk jämför det med de antisemitiska kommentarerna från ifjol. Herregud, hur kan folk inte fatta att det är två HELT olika saker och varför bajsar folk på sig för att någon säger "samejävlar". För oss som bor i Norrland är det som att skita på toaletten eftersom alla, på något sätt, känner någon same och ingen bryr sig verkligen. Det är bara stockholmare som är emot den saken.
Alla utom samerna bryr sig. Typiskt vänsterpack som blir kränkta av allt.
2021-03-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Är ganska orolig för Simons vistelse på hotellet!

Efter dagens "uppdrag" så fick Simon och Nardos en ganska kass vinst. Man hade hoppats på att det hade varit någon fördel eller att dom släpps fri resten av veckan. Men något som jag märkt är att Simon klagar väldigt ofta på produktionen. Han lägger ofta kommentarer riktat mot produktionen om hur kassa och dumma dom är. Med tanke på denna PK-produktion samt påtrycket utanför från alla Nardos fans som kallar Simon både det ena och det andra så kommer dom ta den lätta vägen och skicka ut honom. Det kändes som att produktionen inte gav någon fördel till Nardos och Simon endast för att hålla Simon icke immun. Det är extremt viktigt att han och Nardos kniper en immunitet imorgon annars ser det mörkt ut. Alla röstningar kan produktionen fiffla med så då är det kört för oss

Skrämmande att tänka på ett hus utan Simon!
#Simontillmiljonen

Vinsten kändes väldigt improviserad, det räcker med en i produktionen som har lite ansvar känner sig kränkt så är han borta tyvärr!
2021-03-04, 00:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vi vill ha drama! IN MED PAKTER!

Finns massa säsonger med paradise hotel iväg med dig nu
2021-03-04, 00:02
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är cancel kulturen. Dom känner någon makt över att kunna få en människa avlägsen från sitt jobb eller i detta fall, en tävling. Genom att predika om vad som är fel att säga. Riktigt löjligt att människor tar sig an friheten att bli kränkta å andras vägnar.
Sjukt obehaglig kultur det där. Finns inte utrymme för misstag för någon.

Jag får också en känsla att det blir för jobbigt för produktionen i längden. Varje gång det blir bärsärk på sociala medier så minskar också chansen att produktionen inte vågar/orkar med en ny säsong nästa år. Man skjuter sig själv i foten att reagera så mycket som många gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in