2021-03-03, 23:45
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
Han verkar ha konverterat om man ser på hans vänner.
De konverterar för att vi inte ska kunna utvisa dem....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Finns inget överraskande i detta överhuvudtaget. I varenda byhåla i detta avlånga rike befinner sig åtminstone en potentiell terrorist. En person uppfostrade strikt religiöst. Denne hatar likt amen i kyrkan judar, amerika och hela västvärldens levende. Tro fan det skiter sig då och då.

Lite som att spela på roulette. Varannan ggn rött och vinst, varannan gång svart och vinsten försvann. I längden blir det med andra ord aldrig vinst i på detta sätt på dagens roulette. Ungefär som rysk roulette, inte många som vill chansa med pipan i munnen på sig själv, men hos andra kan de vara spännande att titta på ifrån säker avstånd.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Brukar inte afghanerna vara iranier? Som att syrierna är libaneser liksom.
Nej, däremot kommer många av Afghanerna från Iran därför att de sedan länge lever där som flyktingar från Afghanistan.

Syrier kommer från Syrien. Det finns däremot många syrianer som kommer från Libanon.
Citera
Avslutad
Släpper man in 2 miljoner människor från mellanöstern och afrika så kan man knappast förvänta sig annat än det som händer i Sverige med enorm kriminalitet, klaner, gäng, maffia som styr företagandet och dessa terrorbrott som det säkerligen kommer bli fler av. Har har vi resultatet av afghanamnestierna och liknande slapp politik där man låter vem som helst komma utan ID, utan krav, där man ljuger om att man är barn. Han är knappast 20 år utan snarare 30+ han som ligger där på bilden som lagts ut här i tråden.

Dessa personer skulle ha utvisats sedan mycket länge. I våra grannländer är det fortfarande normalt med återvändande när asylskäl inte föreligger, i Sverige däremot ska alla alltid stanna, alla har alltid en enorm anknytning till Sverige och det ena med det tredje. Då går det så här där man får in terrorister, mördare, kriminella som hatar svenskar, kristna, vita, europeér med mera.

Ni som röstar för det här har återigen fått precis som ni vill. Det här är bra toppen på ett enormt isberg, misären ni skapar i Sverige är enorm och skadar så oerhört många människor. Det är vidrigt med er politiska korrekthet, lögner, massinvandring och folkutbyte och dess SJÄLVKLARA konsekvenser som alla med en hjärna kan förutse. Men ni hycklare ljuger ju hellre även om ni själva aldrig skulle kunna tänka er att leva med misären ni skapar eller leva som ensam svensk i ert eget land, det helvete ni skapar för så många andra svenskar. Ni är kräk och har så oerhört mycket blod på era händer, era jävla politiskt korrekta kräk! Hoppas ni ruttnar i helvetet där ni förtjänar att hamna era svagsinta äckel!
Citera
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Så vilken stjärn-advokat kommer göken att få ?

(blir ju ngn ifrån översta hylla, med liknande timpenning..)
Tomas 'Prins Valium' Bodström?
Citera
2021-03-03, 23:46
Medlem
Någon här i tråden som bor och jobbar i Vetlanda? I såfall får ni gärna skriva här imorgon och berätta hur snacket gick runt om i lunchrummen.
Citera
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Brukar inte afghanerna vara iranier? Som att syrierna är libaneser liksom.

Jag sökte på Tamim Sultani och fick upp en massa Urdu-skit... Urdu är språket i pakistan, men talas även i Iran

Det var dock en halvvild gissning, att han kan vara pakistanier. Kan mycket väl även vara Afghan, Iranier. Fan alla muslimer är skit oavsett nationalitet.
Citera
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattkramp
De kanske missade?
Headshot är svårt att motivera pga skjutkungörelsen om snubben hade kniv. Men sätter man ett par i bröstet och siktar på hjärtat så är det bara att säga att man siktade på center massa och att han krängde och flackade omkring.

Fattar inte vad det är för jävla polis som inte vill komma till avslut i en sådan här situation. Nu är det minst två instanser och livstids förvaring som jag får pröjsa för.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det kan vara så att GM är pakistanier.

Många av de som kallar sig afghaner är från Iran och Pakistan. De väljer land efter vilket som ger dem uppehållstillstånd. Liksom de väljer ålder. Nu har de börjat säga att de är bögar för att få stanna. De kommer säga vad som ger uppehållstillstånd.
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vilken bild?

Jag vet inte nationalitet men jag läste det på någon brittisk nyhetssida.
Nordfront har en bild där han ligger ner och han ser inte ut som en 22-åring. Nu är ju alla dom här afghanerna klassade som som småttingar så dom kommer gå i pension vid 90.
Citera
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Det är polisens rubricering.
Tills någon ringde och sa åt dem att ta bort den rubriceringen.
"sverigebilden" "oro" osv.
Citera
2021-03-03, 23:47
Medlem
Jag tycker att alla i en ren plikt emot sig själv och till samhället vi lever i borde göra följande betraktelse efter detta som har inträffat:

Vilken etnicitet har GM? Ni som då säger att detta inte spelar någon roll vänta då tills ni läst vidare.

Vilken etnicitet har BO i detta fall?

GM är alltså utländsk och samtliga offer är svenskar eller åtminstone vita/européer (ja, jag vågar hävda detta innan allt är klarlagt, förklaring är onödig).

Detta är ett rent RASISTISKT brott med rasistiska motiv emot vita svenskar / européer och de facto ett hatbrott.
Ha i åtanke detta när ni nu inte en enda gång kommer att höra ifrån media att detta är ett hatbrott. De kommer inte nämna det en enda gång , sanna mina ord..!!

För att spinna vidare på resonemanget ; hur många gånger har ni fått kännedom om ett fall där etniskt svenska män har gruppvåldtagit en muslimsk kvinna? Snälla, ge mig ett exempel..

Hur många gånger har ni fått kännedom om ett fall där muslimska / utländska män har gruppvåldtagit en etniskt svenska kvinna?

Fundera på detta snälla. Inse att det är ett krig vi befinner oss i. Att våra makthavare har ställt oss svenska män och kvinnor till förfogande för att offras på mångkulturens altare är ett faktum som är ofrånkomligt. Alla som inte gör allt de förmår för att motverka denna totala slakt på vårt folk, våra barn, våra föräldrar ger sitt tysta medkännande till att det ska fortsätta, och det kommer det att göra. Är det någonting jag lärt mig om det svenska folket så är det att bägaren rinner aldrig över, tyvärr. Kanske när det finns en endaste etniskt svensk flicka kvar kommer denna att kämpa emot och slå tillbaka emot främlingarna som våldtar och slår henne samtidigt som de filmar händelsen med sina mobilkameror. Knappast innan det.

Det som händer kan tyckas vara "sorgligt" så som må ha skriver, jovisst är det det - men framförallt är det patetiskt. Det är patetiskt utav alla svenska män som låter detta inträffar, är ut och år in, utan att göra allt i sin makt för att motverka det.

Era barnbarnsbarn, i missären de lever i, kommer att förkasta och svära åt er då de sitter i det helvete som ni hade kunnat motverka att skapa till dom. Glöm aldrig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in