2021-03-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vad säger du? Jag kan väl inte hjälpa att jag inte tänder på negresser? Är det mitt fel?

Vet inte i vilket årtal du lever i eller om du tycker det är coolt eller från en incesthåla men det heter svarta.
Vad för rasistiska föräldrar har uppfostrat dig?

Fy om mina barn skulle säga så till människor som inte ser ut som den själva.
2021-03-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Funderar på varför Adrian har mössa på sig hela tiden till och med när han sover. Knepigt iaf

Joel frågade honom igår typ ”du har jättefint hår varför har du alltid mössa på dig” (nåt sånt var det) och Adrian sa något i stil med att han tycker det är skönt typ
2021-03-03, 18:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dåliga alternativ Grodan.🙈
Vilka alternativ saknar du, så att jag nästa gång kan använda dom?
2021-03-03, 18:10
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du får inte glömma att Luis även sade det inte kommer att hända i huset. Kan han alltså stänga av de känslorna när det passar?

Det betyder inte att jag inte tror honom, men Luis är inte direkt känd för att alltid ha rätt. Han har tvärtom visat sidor som visar att han alltid vill ha rätt även när han inte har det. Man skall nog ta det som berättas med en nypa salt. Man märker hur alla kryddar sina berättelser..

Jag vet inte vad som triggar igång de "tvångstankarna" hos honom. Kanske har han inte de problemen längre?
Ingen tror att allt han säger är sant. Inlägget handlade om varför han "visar tungan", vilket han berättade historian bakom när han öppnade upp sig för Adrian. Må hända att varje liten detalj kanske inte stämmer exakt, men jag tror inte att han ljög ihop hela historian.

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, det är inte så man blir överviktig. Och maten slinker ner enkelt i BB-huset, så det där traumat verkar ha gått över.

Det han inte hade då har han nu.

Men han borde ta sig en seriös funderare, för han flåsar som att varje dag vore den sista och jag har redan från start uttryckt en genuin oro för hans uppenbart katastrofala hälsotillstånd. Att ens ha honom med i programmet är en skam, då hela det här konceptet är förnedrings-TV. Men visst; skyll på de som tittar på spektaklet. Det är inte jag som sett till att han medverkar i programmet. Dessutom är det omöjligt att ignorera honom, så han syns från de flesta vinklar, flåsar som fan och inte klarar av någonting. Det är ju inget rehab han kommit till. Det blir tyvärr ingen särbehandling från min sida.

Aha jag verkar ha missat att det bara finns ett enda sätt att bli överviktig på. Tack för att du klargjorde det!
2021-03-03, 18:10
Medlem
Är det bara som tycker den jobbigaste paret är Pontus och Steph, tycker dem är ”för mycket” och inte alls underhållande
2021-03-03, 18:11
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Vet inte i vilket årtal du lever i eller om du tycker det är coolt eller från en incesthåla men det heter svarta.
Vad för rasistiska föräldrar har uppfostrat dig?

Fy om mina barn skulle säga så till människor som inte ser ut som den själva.
Incesthåla? Finns det sådana, eller har du fördomar om folk som bor på landet? Men som svar på din fråga, jag är uppvuxen i Göteborg, men bor numera i skärgården, och jag tycker att ordet negress är ett fint ord.
2021-03-03, 18:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vilka alternativ saknar du, så att jag nästa gång kan använda dom?
1 Tess till Pedram, vill nu ligga med mig
Enda jag saknade.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Aha jag verkar ha missat att det bara finns ett enda sätt att bli överviktig på. Tack för att du klargjorde det!
Varsågod! Kaloriöverskott är det. Sedan kan man ha vilka emotionella inslag som helst.
Medlem
Gulligt att Simon & Nardos har matchande skor?
(Kanske säkert redan nämnts)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Jag vet inte vad som triggar igång de "tvångstankarna" hos honom. Kanske har han inte de problemen längre?
Ingen tror att allt han säger är sant. Inlägget handlade om varför han "visar tungan", vilket han berättade historian bakom när han öppnade upp sig för Adrian. Må hända att varje liten detalj kanske inte stämmer exakt, men jag tror inte att han ljög ihop hela historian.

Okej, jag köper det
2021-03-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Är det bara som tycker den jobbigaste paret är Pontus och Steph, tycker dem är ”för mycket” och inte alls underhållande

Pontus teater blir bara värre och värre och Steffi har smittats
2021-03-03, 18:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
1 Tess till Pedram, vill nu ligga med mig
Enda jag saknade.

Okay. Tack jag tar med det nästa gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto