Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Du får inte glömma att Luis även sade det inte kommer att hända i huset. Kan han alltså stänga av de känslorna när det passar?
Det betyder inte att jag inte tror honom, men Luis är inte direkt känd för att alltid ha rätt. Han har tvärtom visat sidor som visar att han alltid vill ha rätt även när han inte har det. Man skall nog ta det som berättas med en nypa salt. Man märker hur alla kryddar sina berättelser..
Jag vet inte vad som triggar igång de "tvångstankarna" hos honom. Kanske har han inte de problemen längre?
Ingen tror att
allt han säger är sant. Inlägget handlade om varför han "visar tungan", vilket han berättade historian bakom när han öppnade upp sig för Adrian. Må hända att varje liten detalj kanske inte stämmer exakt, men jag tror inte att han ljög ihop hela historian.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Nej, det är inte så man blir överviktig. Och maten slinker ner enkelt i BB-huset, så det där traumat verkar ha gått över.
Det han inte hade då har han nu.
Men han borde ta sig en seriös funderare, för han flåsar som att varje dag vore den sista och jag har redan från start uttryckt en genuin oro för hans uppenbart katastrofala hälsotillstånd. Att ens ha honom med i programmet är en skam, då hela det här konceptet är förnedrings-TV. Men visst; skyll på de som tittar på spektaklet. Det är inte jag som sett till att han medverkar i programmet. Dessutom är det omöjligt att ignorera honom, så han syns från de flesta vinklar, flåsar som fan och inte klarar av någonting. Det är ju inget rehab han kommit till. Det blir tyvärr ingen särbehandling från min sida.
Aha jag verkar ha missat att det bara finns ett enda sätt att bli överviktig på. Tack för att du klargjorde det!