2021-03-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Kroppen hittades söndersrpängd därför det tar sån tid att identifiera.

Var står det?
Citera
2021-03-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Var står det?
Det står ingenstans utan är bara trams i tråden.
Citera
2021-03-03, 15:56
Medlem
Det är omöjligt att kroppen var sprängd för i så fall skulle polisen inte öppnat upp platsen så snart utan letat delar och bevis i flera dagar. Jag var på plats idag och det finns inga spår efter nån explosion.
Citera
2021-03-03, 15:57
Medlem
28-120s avatar
Ungefär här ska det vara om informationen som jag har fått stämmer.

https://minkarta.lantmateriet.se/?e=688240&n=6563829.600024414&z=13&background=1&bo undaries=false
Citera
2021-03-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Det har hänt i modern tid i Sverige tidigare. Vet att jag läst om det.

Du tänker kanske på Sveriges sämsta terrorist som sprängde sig i bitar på Drottninggatan?
Citera
2021-03-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Varför skulle det vara dagisnivå? Om man redan 2019 såg en björn i Upplands-Bro (vilket är inte så långt faktiskt från Tyresta) tycker jag inte det är dagisnivå att gå på det här spåret i nuläget. Björn har dödat människor sedan tidigare i Sverige.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/bjorn-100-meter-fran-bostadsomrade-i-upplands-bro

Har du helt missat att Sveriges huvudstad ligger mellan? Sprang den på E4an eller E18 tänkte du?

Meningslösa diskussioner
Björn - Finns inte söder om Stockholm eller Tyresta och har inte funnits på flera år.
Grotta - Finns inga i Tyresta. Aftonbladet uttryckte sig fel. Dom menade nån slags klippformation.
Sprängd kropp - Nej, nej, nej. Då skulle polisen inte öppnat upp efter bara nån timme.
Citera
2021-03-03, 16:06
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Det är omöjligt att kroppen var sprängd för i så fall skulle polisen inte öppnat upp platsen så snart utan letat delar och bevis i flera dagar. Jag var på plats idag och det finns inga spår efter nån explosion.

Var du in i grottan?

Har du kastat handgranat någon gång? Det blir inte helt som man kan tro den är inte som en smällare gjord av svartkrut.
Citera
2021-03-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Var du in i grottan?

Har du kastat handgranat någon gång? Det blir inte helt som man kan tro den är inte som en smällare gjord av svartkrut.

Det finns ingen grotta!
Citera
2021-03-03, 16:09
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Det har hänt i modern tid i Sverige tidigare. Vet att jag läst om det.

Jag med och vad jag minns så hände det förr att folk stoppade en dynamitgubbe i munnen.
Citera
2021-03-03, 16:11
Medlem
Vilka fler personer är försvunna som skulle kunna vara den avlidna?
Lutar det inte emot att det är DA ändå?
Citera
2021-03-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Du tänker kanske på Sveriges sämsta terrorist som sprängde sig i bitar på Drottninggatan?
Nej men jag vet att självmord genom sprängning har hänt tidigare i Sverige. Men med detta vill jag inte på något vis påstå att det har skett i trådens fall. Det var en kloakblaska som påstod att de sett bombgruppen vid fyndplatsen och sedan har tråden spårat ut i galna teorier.
Citera
2021-03-03, 16:14
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens

Trevligt att höra, då utgår vi ifrån att det är riktigt.

Då är polisens ”den person vars mänskliga kvarlevor har anträffats” säkert att skruva bollen en liten aning för mycket.

Låt vara att inget av detta är så trevligt, hur man än ser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in