2021-03-03, 12:42
Medlem
Emelie "jag saltar aldrig min mat hemma"

Håll dig jävligt långt bort från spisen då.
2021-03-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså Emelie är så tråkiiiig. Hade varit roligare om Adrian kunde sitta ihop med Tanja eller Therese.

Inte för att hatten är särskilt rolig heller. Tycker dom passar bra ihop.
2021-03-03, 12:44
Medlem
Öser hon i tomatpuré på slutet?!?
2021-03-03, 12:45
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Har Adrian gjort sina läppar eller har han grova komplex varför han putar med dem som om han vore en tjej?

Haaha jag frågade samma sak för ett tag sedan, glad att det inre bara är jag som ser
2021-03-03, 12:45
Medlem
Jag tror inte Emelie menar/kontrollerar det men det känns som hon alltid låter lite små sur när hon pratar, kan vara därför hon och Adrian inte har pratat så mycket så... Han känns mycket mer "välkomnande" när man pratar med honom och glad
2021-03-03, 12:46
Medlem
Svart-Skalles avatar
Emelie, en typisk svensk tjej som har flertalet komplexa psykiska problem. Alltid sur, bitter, hatisk, elak, snäsig med mera, som svenska tjejer brukar vara.

Tänk att vara tillsammans med en sån, fy fan.
2021-03-03, 12:48
Medlem
destroyer93s avatar
Nu är Pedram "Mr. Jag hämtar all min information från Netflix-dokumentärer" Aghabeh igång med en inspirerande föreläsning igen.
2021-03-03, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Emelie, en typisk svensk tjej som har flertalet komplexa psykiska problem. Alltid sur, bitter, hatisk, elak, snäsig med mera, som svenska tjejer brukar vara.

Men problemet är, kan vara så att hon inte menar det.. jag menar hon låter sur oavsett vad hon pratar om. Även om saker som jag inte ens tror hon är sur över. Kan vara att hon bara låter så och hennes dialekt förvärrar det för henne.
Sen kan det också ha och göra med att hon är ensambarn till föräldrar som är lite äldre och att hon har fått den attityden från dem, äldre brukar klaga lite mer
2021-03-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror inte Emelie menar/kontrollerar det men det känns som hon alltid låter lite små sur när hon pratar, kan vara därför hon och Adrian inte har pratat så mycket så... Han känns mycket mer "välkomnande" när man pratar med honom och glad

Vaddå inte menar det? Man väljer väl om man har en negativ inställning till precis allt eller om man har en konstruktiv attityd?
Man väljer väl om man kan prata om sig själv utan att snacka skit om andra i jämförelse?
Man väljer väl om man börjar tjura för att andra människor har kul?
Man väljer väl om man är passivt aggressiv och släta över bitchiga kommentarer som skämt eller om man vågar stå för vad man tycker och säga det till folks ansikte?
Man väljer väl om man skyller ifrån sig varje gång man får kritik och på nåt sätt lyckas få allt att handla om hennes fjortisförhållande som tog slut.

Det är inte synd om emelie. Hon är en dötrist narcissist som är elak, beräknande och jävligt manipulativ.
2021-03-03, 12:51
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Men problemet är, kan vara så att hon inte menar det.. jag menar hon låter sur oavsett vad hon pratar om. Även om saker som jag inte ens tror hon är sur över. Kan vara att hon bara låter så och hennes dialekt förvärrar det för henne.
Sen kan det också ha och göra med att hon är ensambarn till föräldrar som är lite äldre och att hon har fått den attityden från dem, äldre brukar klaga lite mer

Orsaken till varför hon beter sig så spelar faktiskt ingen roll. Man orkar inte med en sån person, ännu mindre i ett förhållande. Hon kommer troligtvis leva väldigt ensam.

Adrian känner sig redan obekväm med henne, redan efter 1 dag. Han vill bara dra därifrån.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-03 kl. 12:53.
2021-03-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Vaddå inte menar det? Man väljer väl om man har en negativ inställning till precis allt eller om man har en konstruktiv attityd?
Man väljer väl om man kan prata om sig själv utan att snacka skit om andra i jämförelse?
Man väljer väl om man börjar tjura för att andra människor har kul?
Man väljer väl om man är passivt aggressiv och släta över bitchiga kommentarer som skämt eller om man vågar stå för vad man tycker och säga det till folks ansikte?
Man väljer väl om man skyller ifrån sig varje gång man får kritik och på nåt sätt lyckas få allt att handla om hennes fjortisförhållande som tog slut.

Det är inte synd om emelie. Hon är en dötrist narcissist som är elak, beräknande och jävligt manipulativ.

Just där så tänkte jag mer på hennes röst/ton och inte attityd
2021-03-03, 12:53
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle

Finns en anledning till att hon bor i sina föräldrars källare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in