Jag hade som deltagare redan nu tagit mig an chanser att sitta löst mot människor. Många har fått hinter om att Judith är populär på utsidan och de själva tror många att hon är årets vinnare. Och hon är immun så henne sitter man inte mot.
Simon vet att Nardos låg sämre till än Emelie och Kattis så Simon skulle kunna, om han har is i magen, prestera medvetet lite sämre i tävlingar så att varken han eller Nardos är immun och då slå ut henne på Måndag.
Jag förstår att fokusen ligger på immunitet för då kan du inte åka ut, men du kan även denna veckan spela på ett sätt där du ej behöver immunitet och samtidigt få ut den personen du klickar minst med.
Jag hoppas att Luis, Therese, Adrian och Emelie är de lag som hänger löst och att sedan Luis blir räddad. Då åker någon som tillför lite ut. Helst Emelie men jag har börjat känna att jag nog helst ser Therese packa sitt pick o pack farväl.
Nästa vecka hoppas jag att det på något sätt blir Simon, Therese och Emelie på måndagsfinalen och veckan därpå Simon mot den av tjejerna som är kvar och ex Judith. Då åker Emelie och Therese.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-03 kl. 11:06.
Var inte meningen att anmärka på att du ev hade fel. Blev bara lite fundersam på om han hade dött.
Gillar allmänbildning så tänkte att ja borde hört nåt om han dött.
Ber om ursäkt.