2021-03-03, 06:29
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad var anledningen till att hans tjej höll på med "Kjellmania"? Hade hon slutat på sitt jobb eller vad var det? Det skulle förklara varför Martin måste ha in mer deg.
Misstänker pandemin?
Permitterad, begränsningar, tristess, tid över?
Citera
2021-03-03, 07:40
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Ryktena om Sonebys knarkande känns liiiiite överdrivna.
Han säger ju själv i podden att han använder droger
Citera
2021-03-03, 07:46
Medlem
Run3s avatar
Jag är så glad idag. Lyssnade på senaste avsnittet av FalkEngberg och Brenning Podcast (109) och i slutet var de tveksamma till att ha med Petter Brivstav in i Patreon-delen, för att Jens Falck får dåligt samvete över att gästerna ska jobba gratis åt dem. Men Petter Brivstav sa att han inte har något emot det när det är en sådan liten podd. Snacka om att Petter Brivstav kommer bli förvånad nästa gång han blir lurad till AMK igen och Martin i sändning berättar om det nya upplägget med att gästerna jobbar gratis halva programmet åt honom. Så glad jag är på my man Jens Falck som har ett samvete till skillnad från Martin Soneby.
Citera
2021-03-03, 09:23
Medlem
Tror produktionen har satt sig i lite av en rävsax: visst, man är över 10k-målet men det riskerar att slå tillbaka när 5-dollarspatreons inser att de betalar ganska mycket pengar sista 35 minutrarna då sändningen kanske ändå är lite urvattnad. Och lägger man musikgästerna sista stunden av programmet tror jag besvikelsen blir stor, jag menar vem vill betala för att höra osignade artister?
Om man å andra sidan tänker, okej patreons får hela sista timmen - ja, då kommer gästerna verkligen att fundera över om inte de borde få fakturera. Förutom de allra sämsta som ändå inte har nåt på g.

Sen att de här problemen inte adresseras är intressant, ytterst få vågar prata om problemen. Gästerna vågar inte göra det i programmet. I facebookgruppen tystas kritiska röster. Alla läser flashbacktråden (utom Soneby) men ingen vågar nämna den.
Citera
2021-03-03, 09:51
Medlem
Haha, sopan Sebastian frågade Martin i sändning om han ville vara med i ett avsnitt i hans kommande Youtubekanal.

Han fick ett direkt nej som svar. Ge och ta kanske, men nej alla ska delta gratis men gentjänster ställer han inte upp på.
Citera
2021-03-03, 10:21
Medlem
LemPicas avatar
Sista delen var helt ointressant idag.
Dom pratade först tv-spel sedan fotboll.
Hade jag betalat för det hade jag blivit skitsne ärligt talat.

Martin sa att han nått sitt mål på 10.000$ och direkt börjar han prata om att höja till 15.000$.
Kommer han blåsa nuvarande femdollarspatroner då som han gjorde med dom under?
Allt känns extremt ogenomtänkt så även om jag velat skulle jag inte hoppa på tåget nu då det är väldigt oklart vad man egentligen får för sina pengar framöver.
Förstår inte varför Martin tror att man vill köpa grisen i säcken.
Speciellt när kvaliteten varit minst sagt svajig ett bra tag.

Hade det inte varit coronatider nu är jag säker på att flera av gästerna varit mer öppet kritiska och ovilliga till att skapa content till Martin sista timmen och få en tumme i röven som tack.

Enda pluset idag var att Martin inte var bensad out of his mind för en gångs skull.
Citera
2021-03-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Enda pluset idag var att Martin inte var bensad out of his mind för en gångs skull.

Jag tycker han fortfarande låter bensad, snubblar på orden och pratar grötigt och utdraget. Glömmer bort saker hela tiden, verkar som han inte ens minns vad han åt till middag dagen innan.

Edit: Kul att Martin inte förstår att apotekarna idag är säljare och där för att pracka på en produkterna med bäst vinstmarginal. Bara en sidnot. Ang. Bianca ska det givetvis signalera föra/efter man bytt till deras tampong och inte före/efter mens.

Det blir att sluta lyssna igen, totalt olyssningsbart. Kul med en redaktör så det blir fler youtubeklipp att LYSSNA på.
Senast redigerad av egenvilja 2021-03-03 kl. 11:37.
Citera
2021-03-03, 12:10
Medlem
Varför skulle han stämma djursjukhuset? Halvlyssna och orkar inte bläddra igenom.

Han är ju helt väck nu, vilket är kul att lyssna på i och för sig. Är det säkert att Martin inte har judiskt blod i sig?
Senast redigerad av divadude 2021-03-03 kl. 12:13.
Citera
2021-03-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Varför skulle han stämma djursjukhuset? Halvlyssna och orkar inte bläddra igenom.

Han är ju helt väck nu, vilket är kul att lyssna på i och för sig. Är det säkert att Martin inte har judiskt blod i sig?

Snacka om väck- du har lyssnat men nu måste vi förklara det för dig?
Citera
2021-03-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Snacka om väck- du har lyssnat men nu måste vi förklara det för dig?

Varför skriver du ett intetsägande inlägg som bara är upphov för skav och inte har någonting med topic att göra? Har du en personlig relation till Martin Soneby eller tror du bara det för att du lyssnar på hans podcast?

Du måste ingenting, så jag riktar min fråga till någon annan som inte är en dryg fitta då. Jag sa ju att jag halvlyssna, kom det fram vad "djursjukhuset" faktiskt hade gjort innan stämningshotet yttrades?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Lol. Det är precis en sådan kommentar som man förväntar sig från er lågbegåvade.

Kan tänka mig att Pogba, egenvilja och resten av er idioter också har en rasistisk agenda.

Rasistisk agenda? Jag säger som Ken Ring: Jag menar inte att han är jude, utan att han är snål. Jag trodde detta var en humorpod. Du verkar ha missförstått hur man använder "lol" för övrigt. Spyemoji ska du använda när du tror någon är "rasist". Svagbegåvad är ju du som inte förstår det HAHAHAAHA.

Jättekul dock att du försöker dra rasistkortet. Är du också jude?

Edit2: Med tanke på att Pogba är en svart fotbollsspelare hade jag gissat på att han är neger själv.
Senast redigerad av divadude 2021-03-03 kl. 12:40.
Citera
2021-03-03, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Lol. Det är precis en sådan kommentar som man förväntar sig från er lågbegåvade.

Kan tänka mig att Pogba, egenvilja och resten av er idioter också har en rasistisk agenda.
Citera
2021-03-03, 13:34
Medlem
Det är psýkiskt påfrestande att lyssna på avsnitt med Sebastian j för det är så cringe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in