2021-03-03, 08:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Fyfan vad sämst produktionen är. Igår hände fan ingenting och idag kommer inget hända förens mot kvällskanten. Helt jävla ofattbart hur lite planering dom har till sitt projekt.
Ja dom vet verkligen hur man ska tråka ut tittare och deltagare, värdelöst!!
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen mening att rösta då narkos kommer vinna då det pågår en röstningkampanj för henne
Exakt! rig brother kan ju rigga dock )
2021-03-03, 08:52
Medlem
God morgon! Jag gick och la mig igår när narcos och Simon gick på toa efter de ätit godis etc.

Läste något om att det blev tjafs igen. Någon som vill berätta vad som sades och hur det slutade? Please 😁
2021-03-03, 08:55
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Fyfan vad sämst produktionen är. Igår hände fan ingenting och idag kommer inget hända förens mot kvällskanten. Helt jävla ofattbart hur lite planering dom har till sitt projekt.
Ja helt värdelösa vill dom inte ha tittare helt sjukt att denna produktion får fortsätta
2021-03-03, 09:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ja man trodde inte det kunde bli sämre men man har infriat förväntningarna
Jämför man förra årets BB så är detta ett riktigt sömnpiller
Bara ett fåtal Deltagare får Godkänt av mig

Dessa personer borde man inte man tagit med
Nardos
Pedram
Lois
Adrian
Katti
Joel
Judith
Pontus
Tror dessutom inte det kommer in fler personer

Man saknar hur BB vart när A.Alsing hade ansvaret
2021-03-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja helt värdelösa vill dom inte ha tittare helt sjukt att denna produktion får fortsätta

tror det är som tidigare spekulerats i tråden att produktionen är minimal med personal vilket innebär att istället för 3-4 personer som kan förbereda tävlingen är det säkert 1 ensam individ nu vilket gör att det tar längre tid det som motsäger detta är dock att dem var lika slöa förra året.

för att citera Simon ”Dem verkar ju Inte anställt några raketforskare, det går väldigt långsamt”
2021-03-03, 09:10
Medlem
Läst igenom lite vad som hänt efter typ 23 igår kväll. Det som florerar kring Tess och Peddis ”djupa samtal” får mig direkt att tänka att hon söker sig ditåt igen, för att AD är lite out of reach den här veckan, hehe.

Såg också gårdagens ihopklippta avsnitt och Tess bikt med hennes analys av Emelie, att hon tolkade det som att Emelie ville ”utmana” henne när de satt runt köksön och hon frågade Tess hur man flörtar. Undrar om hon hade tolkat det likadant om det inte var så att AD också stod med där.
Han är för övrigt så svår att läsa av? Pratar och beter sig typ exakt lika med alla så undrar om han ens har ett intresse av någon, får en liiiten känsla av att han är nyfiken på Emelie eller så är det bara önsketänkande från min sida, tror de hade varit ett bra par.

Och just det!! Nardos break down precis efter att de fått uppdragen med bebisarna. Har hon nämnt någonting tidigare om sin barndom? Hon sa ju lite subtilt där att hon ”inte vill höra barnskriken” och kände ett enormt ansvar när de fick uppdragen. Oerhört nyfiken på varför hon är som hon är!
2021-03-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
God morgon! Jag gick och la mig igår när narcos och Simon gick på toa efter de ätit godis etc.

Läste något om att det blev tjafs igen. Någon som vill berätta vad som sades och hur det slutade? Please 😁

Tjafs you say? Ohh, vill också veta!
2021-03-03, 09:13
Medlem
Den där vidriga Aron har för fan på sig mössan innan han ens går upp ur sängen. Sover han med den också? Usch!
2021-03-03, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den där vidriga Aron har för fan på sig mössan innan han ens går upp ur sängen. Sover han med den också? Usch!

Någon där inne måste ju snart fråga hur det kommer sig att han aldrig är utan mössa? Helt otroligt, haha.
2021-03-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen mening att rösta då narkos kommer vinna då det pågår en röstningkampanj för henne
Man märkte ju tydligt i måndags att röstkampanjer inte fungerar. Ni alla inkl du som röstade på Kattis fick det ni röstade på men inte vad ni ville dvs att Pedram åker ut. Istället hamnade Jesper i skuggan och åkte ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Exakt! rig brother kan ju rigga dock )
Det enda som Big Brother faktiskt med facit har riggat är Judiths harakiri korv. Röstningen var uppe i tre minuter och varenda medier som BB har svämmade över med kommentarer om att hon absolut inte klarat av det.

Sen gjorde dom en liten fuling och undanhöll informationen om att man kan få immunitet i barntävlingen. Då blev jag ändå lite grinig för jag la mina röster på Emelie och Therese... Två människor som jag helst ser lämna huset.
2021-03-03, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Någon där inne måste ju snart fråga hur det kommer sig att han aldrig är utan mössa? Helt otroligt, haha.
Tror att han sagt att han rakade sig för ett par månader sedan och hatar sin frisyr. Men det är fan inte försvarbart att bära mössa 24/7. Kul att vara ”känd” som ”hans som bar en kondom på huvudet dygnet runt”.
2021-03-03, 09:21
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag ställde precis den frågan eller undran igår
Väldigt märkligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in