2021-03-03, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten
Kan någon bekräfta det som skrivits? att detta har sagts mellan dom här 2, jag hittade också en bild på instagram att therese och pedram hade ett fint snack, men jag vill se hela konversationen om någon har information om vart jag kan hitta det.

Jag hade hoppats på att man kan via live feedet kunna gå tillbaks till tidstämpel osv. riktigt ogenomtänkt produktion, finns många område att förbättra på osv.
Ja, det stämmer. De hade ett väldigt djupt samtal inatt. Vart lite förvånad men Therese berättade om sitt liv och sina pappor... Hon har en del daddy issues tydligen. Visste inte att Elin W är hennes halvsyrra.
Kan ju också vara så att mössan delar säng med Emelie hela veckan, så hennes enda sätt till uppmärksamhet den här veckan blir med Pedram. Sover i samma sovrum. Vet ej, men vart ändå förvånad över samtalet.
Fortsätter det såhär lär det nog hända lite grejer...
2021-03-03, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Asball analys av deltagarna i huset

https://www.youtube.com/watch?v=-1JZ9UEI5gE
Svarar så att jag hittar länken igen senare. Har länge velat se en analys speciellt en rolig en.

Jag älskar Filip Dikmens analyser och roasts

Jaha det var Anis, ingen analys. Han reagerar bara på presentationen som deltagarna hade.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-03 kl. 09:09.
2021-03-03, 08:27
Medlem
Citat:
Ja, det stämmer. De hade ett väldigt djupt samtal inatt. Vart lite förvånad men Therese berättade om sitt liv och sina pappor... Hon har en del daddy issues tydligen. Visste inte att Elin W är hennes halvsyrra.
Kan ju också vara så att mössan delar säng med Emelie hela veckan, så hennes enda sätt till uppmärksamhet den här veckan blir med Pedram. Sover i samma sovrum. Vet ej, men vart ändå förvånad över samtalet.

Ajajaj passa dig för att säga de (ta upp deras syskonskap) får du halva FB mot dig, sånt ska man tydligen veta
2021-03-03, 08:30
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag älskar Filip Dikmens analyser och roasts

Filip Dikmen var spot on 100% rätt i sina analyser i Måndags.
2021-03-03, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten
Kan någon bekräfta det som skrivits? att detta har sagts mellan dom här 2, jag hittade också en bild på instagram att therese och pedram hade ett fint snack, men jag vill se hela konversationen om någon har information om vart jag kan hitta det.

Jag hade hoppats på att man kan via live feedet kunna gå tillbaks till tidstämpel osv. riktigt ogenomtänkt produktion, finns många område att förbättra på osv.

Ta inte detta så seriöst, hon öppnade sig för Luis också. Hon börjar väl helt enkelt känna sig bekväm i huset och personerna. Och hon känner att hon kan öppna sig. Inget konstigt med de
2021-03-03, 08:40
Medlem
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Brev om partävling: Ett par ska bli säkra

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Partävling

- Omröstning: Vilket par är....?
1. Det suraste paret som behöver bli gladare och snällare.
2. Det lataste paret som skulle behöva bli lite flitigare.
3. Det skitigaste paret som skulle behöva bli ordningssammare och fräschare.
4. Det harigaste paret som behöver tuffa till sig.
5. Det paret som är som gäss som behöver bli bättre på att ta åt sig av kritik.
6. Det kyligaste paret sombehöver via lite mer värme och mingla mer med gruppen.

- Paren får sina egenskaper

- Omröstning: vilket par har förändrats mest?
2021-03-03, 08:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ta inte detta så seriöst, hon öppnade sig för Luis också. Hon börjar väl helt enkelt känna sig bekväm i huset och personerna. Och hon känner att hon kan öppna sig. Inget konstigt med de

Ja jag förstår inte varför det blir så stor sak över att hon pratar känslor och liknande med peddi det behöver inte innebära att hon särar på benen bara för det hon har ju varit väldigt öppen med att hon bara ser peddi som en vän och då brukar man snacka om dessa saker. Therese är ju dessutom ärlig när hon berättar i skillnad mot lögnaren och mytomanen som bara ljuger som med bmwn ungefär

tidigare under dagen snackade hon ju mycket med luis där hon öppnade sig om samma grejer sin familj och liknande
2021-03-03, 08:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Väckning

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Partävling

6. Det kyligaste paret sombehöver via lite mer värme och mingla mer med gruppen.

ingen mening att rösta då narkos kommer vinna då det pågår en röstningkampanj för henne
2021-03-03, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja jag förstår inte varför det blir så stor sak över att hon pratar känslor och liknande med peddi det behöver inte innebära att hon särar på benen bara för det hon har ju varit väldigt öppen med att hon bara ser peddi som en vän och då brukar man snacka om dessa saker. Therese är ju dessutom ärlig när hon berättar i skillnad mot lögnaren och mytomanen som bara ljuger som med bmwn ungefär

tidigare under dagen snackade hon ju mycket med luis där hon öppnade sig om samma grejer sin familj och liknande

Jag vet inte, vissa tror ju att hon är kär bara hon ligger och pratar med någon (Pedram).
Man kan vända på det och säga, när Pedram låg och berättade att han inte kontrollera sig själv om han får i sig för mkt alkohol, så såg hon väldigt bekymrad ut. Men det nämner ingen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Väckning

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Partävling

Fyfan vad sämst produktionen är. Igår hände fan ingenting och idag kommer inget hända förens mot kvällskanten. Helt jävla ofattbart hur lite planering dom har till sitt projekt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Tycker att Nardos har förbättrat sig lite senaste tiden. Inte lika bitchig attityd och fler positiva kommentarer. Hon har absolut växt lite. MEN, hon måste fortfarande lära sig att lyssna på hur hon själv låter mot andra, att hon inte är så snäll och omtänksam som hon själv tror.

Sen har Simon absolut sina brister också. Han kan vara klumpig och lite väl ofiltrerad ibland. Men jag förstår fullt ut att han inte orkar med henne för de är så olika på alla plan, speciellt när man sitter ihop på det här sättet. Han är dock fortfarande den som jag håller högst just nu.

Håller med dig. Tänk om alla hade resonerat lite mer som dig!!
2021-03-03, 08:49
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Vem bryr sig om hennes liv?Man har nog med sitt eget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in