2021-03-02, 23:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jidder mellan Nardos och Ponne i sovrum 2 nu
Tack.
2021-03-02, 23:45
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Louis: Jag har bra minne... det heter någonting... eeeeh....

Hahaha han är klockren
2021-03-02, 23:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Hahaha du vill att jag ska hoppa från en bro för att jag bland andra tog upp hennes konto ?

Ehh logiken...
Nä, men du märker väl att vi skiter i Instagram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jidder mellan Nardos och Ponne i sovrum 2 nu

Vad sades?
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, men du märker väl att vi skiter i Instagram?

Representerar du hela flashback nu helt plötsligt ?
2021-03-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glöm inte Pedram "The Shining" Aghabeh som berättade riktiga South Central slagsmål, där han kom ut som Knut den store

lova att du klipper in hans huvud istället för nicholsson i shining ,en sjukt bra meme , if i wanna fuck ,i fuck.

det huvudet ollepolle har är ju den sexigaste blick man sett hittills från casanöffern

info. simon stryper ut narco inatt.
2021-03-02, 23:50
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
lova att du klipper in hans huvud istället för nicholsson i shining ,en sjukt bra meme , if i wanna fuck ,i fuck.

det huvudet ollepolle har är ju den sexigaste blick man sett hittills från casanöffern

Ja eller hur! Riktig Tony Montana är han
2021-03-02, 23:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir

Kan inte Photoshopa så bra, Luna är en fena på det.
Men jag är Groda och kan inte byta. Polles är en klassiker, flabbar varje gång jag ser hans inlägg
Jag har stora förhoppningar på Simon. Kvällen är absolut inte över ännu. Peddo har ju Katti bredvid och med honom vet man aldrig.
2021-03-02, 23:52
Medlem
Ponne är fan riktigt jävla trött på Nardos bossighet och att allt ska va på hennes villkor hela tiden.
2021-03-02, 23:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Representerar du hela flashback nu helt plötsligt ?
Nej, men det är ganska lätt att föra statistik över hur många som brydde sig om vad du visade från Instagram, om du scrollar runt bland inläggen.

Ett tips om du ska hänga här är att du lägger undan din lättkränkthet.

Vad Instagrams användare tycker om deltagarna spelar ingen roll. Folk tycker olika om deltagarna. Skiter blanka fan i det. Här gillar vi (kolla själv, om du inte tror mig) Simon, eftersom han har god potential och har visat några fina ögonblick av en rätt så frän personlighet.
2021-03-02, 23:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Kan inte Photoshopa så bra, Luna är en fena på det.
Men jag är Groda och kan inte byta. Polles är en klassiker, flabbar varje gång jag ser hans inlägg
Jag har stora förhoppningar på Simon. Kvällen är absolut inte över ännu. Peddo har ju Katti bredvid och med honom vet man aldrig.
Sant. Lunas photoshopskills är som från en annan planet.

Vad önskar du att Simon ska göra ikväll? Jag är nyfiken och kanske stannar uppe!
2021-03-02, 23:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, men det är ganska lätt att föra statistik över hur många som brydde sig om vad du visade från Instagram, om du scrollar runt bland inläggen.

Ett tips om du ska hänga här är att du lägger undan din lättkränkthet.

Vad Instagrams användare tycker om deltagarna spelar ingen roll. Folk tycker olika om deltagarna. Skiter blanka fan i det. Här gillar vi (kolla själv, om du inte tror mig) Simon, eftersom han har god potential och har visat några fina ögonblick av en rätt så frän personlighet.

Yep. Jag är med på den. Fint skrivet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in