Citat:
Ursprungligen postat av
kungenslillapiga
Vi får avvakta tills vi får veta Ebbas förlikningserbjudande. Tror att hennes "erbjudande" kommer vara en del av hennes kostnader som hon har skörtat upp.
Det lät bra att säga till media att hon kommit med ett förlikningserbjudande, ungefär som att hon i skrift på sin facebook skrivit att hon inte kommer att genomföra affären om Esbjörn verkligen inte vill. Trovärdighet 0
Vi vet redan att Ebbas trovärdighet är noll. Dock blir jag lite trött att maktmänniskan Ebba valsar in i domstol i Sverige idag i coronatider och tycker att hon ska ha förtur på grund av hennes sätt att sköta sina barn är så patetiskt.
Nu ligger bollen hos Esbjörn även om Ebba hotat honom ekonomiskt.
Jag vill gärna bidra lite till Esbjörns ekonomi så han inte behöver känna sig så pressad av mobbaren och maktmänniskan Ebba med illa skötta barn i den här processen.
Fanns det någon fond där jag kan jämna ut maktförhållandet mellan en förvirrad gammal man och och en karriärhungrig och empatilös maktmänniska som ser sina barn som slagträ i domstolsförhandlingar som Ebba gör skulle jag betala direkt.
Skulle överskottet när vi tilsammans räddat Esbjörn gå till Rädda barnen är det en välgärning riktad mot Ebbas egna barn.
Var är fonden?