Citat:
Ursprungligen postat av
dannerocker
Enligt uppgifter till Aftonbladet har även polisens bombtekniker varit på plats.
Varför är bombtekniker med på platsen?
Kan man ha sprängt killen ?
Inget vet något i dagsläget med säkerhet. Dock har jag aldrig hört att polisen tillkallat bombtekniker när de funnit kvarlevor i naturen...
Så något lär ha framkallat detta tillkallande av bombtekniker.
Kanske en militär som varit trött på livet och sprängt sig själv med en handgranat samtidigt som han haft fler handgranater på sig?
Ingen vet.. Dock lär något ha fått polisen att tillkalla bombtekniker..