2021-03-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad var det för straff? Har inte möjlighet och kolla nu

Paren fick inte sitta eller ligga ner under en hel timme men Nardos hade tydligen satt sig så nu har Simon och Nardos fått varsin hjälm med en kedja mellan dem
Bannlyst
Castar till Tv:n men ljudet är värdelöst. Varför blev det straff?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tänk er ombytta roller här, om Simon misslyckats. Tror inte Nardos fnittrat på sådär då..

Eller hur!! Om det vore ombytta roller hade Simon varit elak och det vore så synd om henne! Inte konstigt att Simon flippade tillslut senast
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Judith är en otäck jävel. Det är bara hpn som räknas.
Förstår att du ser det så med tanke på inlägg du haft i andra trådar. Du är tragisk.
Heja Judith. Å nej jag är varken bög eller flata. Gillar alla människor.
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Verkar många som inte gillar oliktänkare (SDare?) dykt upp här. Vad har Judith gjort för fel? Hon ville hjälpa till i köket och blev bortkörd av Joel!?!? Judith är ju bäst på att laga mat ihop med Joel.
Hon är en obehaglig person. Kladdar och spanar på de andra tjejerna, är självupptagen och lättkränkt. Misstänker även att hon är lågbegåvad. Till råga på allt är hon även fet.
2021-03-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Judith tränger sig på när de andra lagar mat och ska visa hur man gör en bechamelsås. Hon börjar styra och ställa och säga åt de andra vad de ska göra, och när de ifrågasätter och vill blanda i annat så blir hon grinig och börjar lipa och klaga. De verkar inte förstå att hon är Sveriges stjärnkock nummer 1 med 1000 Michelinstjärnor, satt på jorden för att laga mat av högsta kvalité!
hahahahha. Hade varit så jävla roligt om hon börjar sväva ut som Gordon Ramsey i köket.
2021-03-02, 19:31
Medlem
Simon Ejdertoft, vinnaren av Big Brother 2021
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Förstår att du ser det så med tanke på inlägg du haft i andra trådar. Du är tragisk.
Heja Judith. Å nej jag är varken bög eller flata. Gillar alla människor.

Vad är det för fel på mina inlägg?
Medlem
Har jag missat nåt, men dagens avsnitt utan BB kommentatorer/studio snack?? Prisa gud!
2021-03-02, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith lyste upp som satan dom fem första dagarna om man jämför med dom fem senaste. Tror ni att hon eventuellt kan ha spelat över med sin personlighet i början?

Hon var min top 1 from andra dagen framtill förra veckan någon gång då gick hon ner till en 3a på min lista och nu med gnället i soffan så åker hon ner någon plats till.

Jag hoppas verkligen att hon bara är trött och kommer tillbaka till det hon visade i början såvida det inte bara var överspelat. Vad tror ni?

Jag har själv en passion för matlagning och jag vet hur grinig man kan bli över andras beteende i köket men det är ingenting som man ska beklaga sig över för alla har inte erfarenhet, matlagning är en kunskap och inte något som alla behärskar med olika redskap mm. Enda gången i mitt tyckte du har rätt att beklaga dig är i ett hetsigt kök en fredag kväll after work. Jag har sett människors livslust försvinna ur dom efter en utskällning liksom jag själv någon gång. Livet i ett kök ser ut så.

Men i BB gnäller man inte på det, aldrig att jag skulle börja gnälla på en polare vid grillen eller någon annan polare som skär grönsaker. De är mina vänner utan passionen som jag själv har. Det kanske är därför som jag tappar lite mer respekt för henne för bara en så liten skitgrej.

Men tillbaka till saken, har ni också observerat att hennes glädje, personlighet, lysande ögon etc från de första fem dagarna inte ens längre är jämförbart med hur bortblåst det varit de fem senaste dagarna? Jag hoppas på att hon rycker upp sig snart och blir min och alla andras favorit o kammar hem allt.

T.o.m hennes mysiga röst är något förändrad 😩
2021-03-02, 19:32
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Castar till Tv:n men ljudet är värdelöst. Varför blev det straff?
Nardos satte sig ner när dom inte fick.

ÄLSKAR Simon. Han lägger roliga kommentarer hela tiden, speciellt nu när han är lite sur
2021-03-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Simon Ejdertoft, vinnaren av Big Brother 2021

simon: du satte oss i denna situation jag bestämmer resten av dagen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in