2021-03-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Jo man börjar ju märka att Judith är kock. Min erfarenhet är att stora delar av den yrkesgruppen inte är supersympatiska, kanske eftersom de rör sig i arbetsmiljöer där mobbing och förtryck är vardagsmat.

Hade aldrig orkat laga mat tillsammans med henne. Hon ska bara styra och ställa och så gör hon narr av folk när de inte gör precis så som hon tycker att man bör göra. Vet inte heller om jag tycker hennes mat ser ut att va på ”kock” nivå alla gånger utan hon lagar mat som vilken svensson som helst.
2021-03-02, 19:15
Medlem
Men oj Judith ok sluta älta, hållkäften och lägg dig i ett hörn
2021-03-02, 19:16
Medlem
Citat:
Jo man börjar ju märka att Judith är kock. Min erfarenhet är att stora delar av den yrkesgruppen inte är supersympatiska, kanske eftersom de rör sig i arbetsmiljöer där mobbing och förtryck är vardagsmat.

Jag tycker att det SKRIKER (högre än Nardos) kock/restaurangarbetare om Judith. Man förstår det bara genom att titta på henne, iaf för den som själv någon gång jobbat inom - alternativt; varit i kontakt med, denna bransch.
Hon är väl säkert sympatisk och omtänksam - men numera jobbigt efterhängsen och lite besatt av Tanja.
2021-03-02, 19:17
Medlem
Sirenflixs avatar
Judith har fortfarande inte släppt den kränkning hon utsattes för i köket, av de andra som ”knappt kan hålla en kniv!”. Får andrahandsångest.
2021-03-02, 19:18
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Hade aldrig orkat laga mat tillsammans med henne. Hon ska bara styra och ställa och så gör hon narr av folk när de inte gör precis så som hon tycker att man bör göra. Vet inte heller om jag tycker hennes mat ser ut att va på ”kock” nivå alla gånger utan hon lagar mat som vilken svensson som helst.
Nu sitter hon i soffan och klagar på att hon inte orkar förklara saker för "folk som knappt kan hålla i en kniv" och som "pratar i nattmössan" i köket. Visst, hon är nog jävligt trött med tanke på hennes uppdrag i natt. Men jag tycker väl att det avslöjar lite av den mentaliteten som jag syftar på.
2021-03-02, 19:21
Medlem
Citat:
Nu sitter hon i soffan och klagar på att hon inte orkar förklara saker för "folk som knappt kan hålla i en kniv" och som "pratar i nattmössan" i köket. Visst, hon är nog jävligt trött med tanke på hennes uppdrag i natt. Men jag tycker väl att det avslöjar lite av den mentaliteten som jag syftar på.

Ja, så bra att de i köket står och skrattar och umgås och verkar ha görtrevligt. Att laga mat är inte på liv och död och man måste inte göra allt enligt boken men i hennes värld är det nog så.
2021-03-02, 19:23
Medlem
Laddjulias avatar
Judith alltså, alltid så syyynd om henne. Hon är ett offer konstant. Riktigt tröttsamt att kolla på
2021-03-02, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Verkar många som inte är oliktänkaren (SDare?) dykt upp här. Vad har Judith gjort för fel? Hon ville hjälpa till i köket och blev bortkörd av Joel!?!? Judith är ju bäst på att laga mat ihop med Joel.

Judith är en otäck jävel. Det är bara hpn som räknas.
2021-03-02, 19:25
Medlem
Simon är laaaaagom nöjd nu
2021-03-02, 19:25
Medlem
Fan vad roligt med straffet hahahahahha
2021-03-02, 19:26
Medlem
Simon får straff för att Nachos failar ...
2021-03-02, 19:26
Medlem
Vet hon inte ens hur man tar på sig en hjälm?? Sätt på den ordentligt för fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in