2021-03-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
En väldigt liten smula då. Men hon blev rejält stött och gnällde ordentligt, som ett litet barn. Notera hennes ansiktsuttryck nu, och sorgsna blickar mot köket

Ja-a, hörde nyss. Hon e trötter.. men vägrar sova. Nu hade hon ju dock rätt i att hon precis hade hunnit lägga sig och slumra till innan detta brevet kom in men ändå. Sov eller låt bli att klaaaga.
2021-03-02, 19:27
Medlem
PyjamasXLs avatar
Satt skinn o ben med dicken i vädret i bikten?
Medlem
Tänk er ombytta roller här, om Simon misslyckats. Tror inte Nardos fnittrat på sådär då..
Medlem
Anonym396s avatar
Varför får de straff? Jag missade.
Medlem
Judith lyste upp som satan dom fem första dagarna om man jämför med dom fem senaste. Tror ni att hon eventuellt kan ha spelat över med sin personlighet i början?

Hon var min top 1 from andra dagen framtill förra veckan någon gång då gick hon ner till en 3a på min lista och nu med gnället i soffan så åker hon ner någon plats till.

Jag hoppas verkligen att hon bara är trött och kommer tillbaka till det hon visade i början såvida det inte bara var överspelat. Vad tror ni?

Jag har själv en passion för matlagning och jag vet hur grinig man kan bli över andras beteende i köket men det är ingenting som man ska beklaga sig över för alla har inte erfarenhet, matlagning är en kunskap och inte något som alla behärskar med olika redskap mm. Enda gången i mitt tyckte du har rätt att beklaga dig är i ett hetsigt kök en fredag kväll after work. Jag har sett människors livslust försvinna ur dom efter en utskällning liksom jag själv någon gång. Livet i ett kök ser ut så.

Men i BB gnäller man inte på det, aldrig att jag skulle börja gnälla på en polare vid grillen eller någon annan polare som skär grönsaker. De är mina vänner utan passionen som jag själv har. Det kanske är därför som jag tappar lite mer respekt för henne för bara en så liten skitgrej.

Men tillbaka till saken, har ni också observerat att hennes glädje, personlighet, lysande ögon etc från de första fem dagarna inte ens längre är jämförbart med hur bortblåst det varit de fem senaste dagarna? Jag hoppas på att hon rycker upp sig snart och blir min och alla andras favorit o kammar hem allt.
2021-03-02, 19:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Simon får straff för att Nachos failar ...

Vad var det för straff? Har inte möjlighet och kolla nu
Medlem
simon:hon sätter sig ner när vi spelar golf typ ända sporten man allti står i
Medlem
Har jag missat att de har slutat med studio, eller varför sönder de dagens avsnitt på 7:an som inte innehåller studio bb trots att det är tisdag? 😮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Varför får de straff? Jag missade.

Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

De sitter ihop med hjälp av två hjälmar, eftersom Narnia satte sig ner när det var förbjudet. Ser mycket jobbigare ut
2021-03-02, 19:29
Medlem
Citat:
Dom sitter ihop med en halvmeters kedja från hjälm till hjälm.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Dom sitter ihop med en halvmeters kedja från hjälm till hjälm.

Hahaha tack
Medlem
Citat:

dem fick en hjälm var med keja emellan precis som jassa och glasman förra åreet om du minns

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in