2021-03-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det verkar som om de aldrig lagat lasagne tidigare...

Haha! ”Mamma Mia alltså..”
2021-03-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Hon menar inte och vara elak och det förstår Simon och drf blir han inte arg. Det är hur hon pratar och har antagligen blivit pratad så av någon. Hon kommer komma ut och se sig själv och hon lär inse vad hon behöver jobba på.
Hon är fortfarande ung

Ja det tror jag med, hon försöker faktiskt konstant att förbättra sig...
Det känns som vi som tittare ibland glömmer bort att dem är människor som oss där inne och att alla har sina brister
2021-03-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Större chans för det än att han skulle vara intresserad av narcos 🤷🤣
Vad jag själv egentligen tror är att han bara är snäll och lugn som person och vill veta mer om folk.

Men ja, tror inte han är intresserad av Nardos på det sättet ö.h.t men att han skulle fått någon form av uppdrag att få henne att känna sig mer uppskattad lol nej. Det märks lång väg att han ger alla en chans och lyssnar, han verkar vara en väldigt empatisk och nyfiken person.
2021-03-02, 19:04
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Vad var det som hände? Sorry men vara borta ett tag.
Judith tränger sig på när de andra lagar mat och ska visa hur man gör en bechamelsås. Hon börjar styra och ställa och säga åt de andra vad de ska göra, och när de ifrågasätter och vill blanda i annat så blir hon grinig och börjar lipa och klaga. De verkar inte förstå att hon är Sveriges stjärnkock nummer 1 med 1000 Michelinstjärnor, satt på jorden för att laga mat av högsta kvalité!
2021-03-02, 19:06
Medlem
xrlpyts avatar
"Detox från mys" säger Steffi i avsnittet. Jepp, vi vet ju hur det gick..
2021-03-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Judith tränger sig på när de andra lagar mat och ska visa hur man gör en bechamelsås. Hon börjar styra och ställa och säga åt de andra vad de ska göra, och när de ifrågasätter och vill blanda i annat så blir hon grinig och börjar lipa och klaga. De verkar inte förstå att hon är Sveriges stjärnkock nummer 1 med 1000 Michelinstjärnor, satt på jorden för att laga mat av högsta kvalité!

Hahaha, inser att du förmodligen överdriver en smula men varför missar jag alltid de här små guldkornen till ögonblick?!
2021-03-02, 19:09
Medlem
xrlpyts avatar
Den här veckan har inte direkt rivstartat.
2021-03-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ja det tror jag med, hon försöker faktiskt konstant att förbättra sig...
Det känns som vi som tittare ibland glömmer bort att dem är människor som oss där inne och att alla har sina brister

Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Hon menar inte och vara elak och det förstår Simon och drf blir han inte arg. Det är hur hon pratar och har antagligen blivit pratad så av någon. Hon kommer komma ut och se sig själv och hon lär inse vad hon behöver jobba på.
Hon är fortfarande ung

Fast nej, hon har aldrig själv bett om ursäkt för sitt beteende utan det är alla andra som gör fel(enligt henne). Att använda "det är sådan jag är som person" som en ursäkt att bete sig som en fitta är inte ok. Hon är 23 och hon skulle visa att hon mognat. Yeah right. Sluta försvara sådant beteende
2021-03-02, 19:10
Medlem
destroyer93s avatar
Jo man börjar ju märka att Judith är kock. Min erfarenhet är att stora delar av den yrkesgruppen inte är supersympatiska, kanske eftersom de rör sig i arbetsmiljöer där mobbing och förtryck är vardagsmat.
2021-03-02, 19:11
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha, inser att du förmodligen överdriver en smula men varför missar jag alltid de här små guldkornen till ögonblick?!
En väldigt liten smula då. Men hon blev rejält stött och gnällde ordentligt, som ett litet barn. Notera hennes ansiktsuttryck nu, och sorgsna blickar mot köket
2021-03-02, 19:12
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kondom toppluva. Så inte dumheten smittar av sig.
Haha ha fattades ju bara det
2021-03-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men ja, tror inte han är intresserad av Nardos på det sättet ö.h.t men att han skulle fått någon form av uppdrag att få henne att känna sig mer uppskattad lol nej. Det märks lång väg att han ger alla en chans och lyssnar, han verkar vara en väldigt empatisk och nyfiken person.

Då är vi ju överens om att han inte är intresserad och har samma syn på honom^^ 🤦🏻‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in