2021-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är det ngn här som tycker Tess är fin runt sina ögon? Hon ser hemsk ut tycker jag.🤮

vi vet att du hatar tess och att du tycker hon är ful som stryk men kan du sluta förpesta tråden med det nu
2021-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Varför alla konspirationsteorier om de som sitter ihop? Tror bara det är Tess som är obekväm, faktiskt. Hon hade accepterat alla utom Luis, även Kattis.
BB har räddat henne. Hon får säkert ngn belöning, tyvärr.

Helt enig. Förstod detta samma sekund hon kom ut från bikten o sedan censurerades. Kanske har hon inte talat om för ngn att hon får belöning, men hon berättade säkert att produktionen talat om för henne att hon kommer sitta m Luis (kanske pga hans hjärtproblem, att hon måste vara lugn osv) och även pga det bidrar till underhållning - men att hon får ngn slags belöning för detta. Absolut. Annars hade hon ju lämnat.
2021-03-02, 18:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha är vä du som för med konspirationsteorier om något
Svara gärna på frågan jag ställde i em.
Misstänker att din favorit är Tess, eller?
Medlem
Otippat att Judde letat sig in i köket när Tanja har köksvecka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Helt enig. Förstod detta samma sekund hon kom ut från bikten o sedan censurerades. Kanske har hon inte talat om för ngn att hon får belöning, men hon berättade säkert att produktionen talat om för henne att hon kommer sitta m Luis (kanske pga hans hjärtproblem, att hon måste vara lugn osv) och även pga det bidrar till underhållning - men att hon får ngn slags belöning för detta. Absolut. Annars hade hon ju lämnat.

alltså ni är för jävla roliga härinne i tråen fan jag dör av skratt
2021-03-02, 18:41
Medlem
Citat:
Svara gärna på frågan jag ställde i em.
Misstänker att din favorit är Tess, eller?

simon steph luis emelie och tess är em jag håller på ja problem med det eller?
2021-03-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Satan vad otrevlig Nardos är.. tyst..tyst..tyst...akta..du är så dum..akta...akta...du distrahera mig..tyst

Käften för fan, du är jobbig!

Hon menar inte och vara elak och det förstår Simon och drf blir han inte arg. Det är hur hon pratar och har antagligen blivit pratad så av någon. Hon kommer komma ut och se sig själv och hon lär inse vad hon behöver jobba på.
Hon är fortfarande ung
2021-03-02, 18:42
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
vi vet att du hatar tess och att du tycker hon är ful som stryk men kan du sluta förpesta tråden med det nu
Jag hatar inga människor, men vissa gillar jag inte och en sån är Tess i årets BB. Får jag tycka så?
2021-03-02, 18:43
Medlem
Citat:
Jag hatar inga människor, men vissa gillar jag inte och en sån är Tess i årets BB. Får jag tycka så?

ja men du behöver inte skriva 10 inlägg varje dag om det
Bannlyst
Citat:
simon steph luis emelie och tess är em jag håller på ja problem med det eller?

Stryk emelie och lägg till Tanja så är jag med på tåget.
Medlem
Citat:

Nej, enligt allanbrallandanskfrallan så får man inte tycka illa om Trash-Tess. Han är dessutom mer intresserad av att skapa drama i tråden än att fokusera på programmet (vilket är det tråden handlar om.) Så ignorera det bara.
2021-03-02, 18:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Otippat att Judde letat sig in i köket när Tanja har köksvecka
Judith är bäst i köket! Hon lämnar när Joel tjafsar, bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in