Min uppfattning om Tess just nu:
För det första så tror jag hon är i stort behov av uppmärksamhet och bekräftelse vilket var anledningen till konflikten med Pedram angående han och Tanja; hon var rädd över att förlora ”uppmärksamhet” (eller vad man nu ska kalla det) från Pedram. För igår när dem pratade om eventuell ljud från bebisskrik så sa Therese ”jag kommer ändå inte höra något för jag har mina öronproppar”, helt plötsligt så är hennes öronproppar väldigt ljudisolerande.
Sen vill hon helst vara den snyggaste tjejen i huset och någonstans kände hon konkurrens från Emelie speciellt då människor blandande ihop dem i början och sen dess har hon haft konstant behov att trycka ner Emelie speciellt framför andra människor för att lyfta upp sig själv.
Hon är väldigt oärlig speciellt när hon ska prata med någon om ett problem hon har med personen, hon ska alltid vrida och vända på problemet och är aldrig rak på sak. Hon säger nästan aldrig vad den riktiga problemet är!
Den enda anledningen till att hon berättade vad Emelie hade sagt till steph var pga ren avundsjuka för att Adrian spenderade lite tid igår med att prata med Emelie och för att dem har köks-vecka ihop.
Det känns också tyvärr som hon har behov av att trycka ned andra människor.
klockren analys spot on !
Uuuut med våpet som börjar på T
Jag tror faktiskt Nardos och Simon kommer ha riktigt roligt ihop, dem kommer nog komma närmare varann efter detta
Hoppas på ett sätt att de vinner och blir immuna, men vill samtidigt se dem ihopkopplade så kanske de kan vinna något senare i veckan och inte idag om en vinst innebär frihet igen..