2021-03-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
"Jag är faktiskt en VIP person. Trots det så kan jag ändra lite i kalendern så att vi kan köra tidigare ".

Rättens ordförande: "ställ dig i kön som alla andra " 🤣🤣🤣
Var kommer dessa citat ifrån? Kan du länka till källan?
2021-03-02, 13:53
Medlem
Citat:
"Jag är faktiskt en VIP person. Trots det så kan jag ändra lite i kalendern så att vi kan köra tidigare ".

Hon svarar; Jag är beredd att ställa kn ALLT ANNAT..... Menas då att hon skiter i sitt parti? Sin roll som partiledare? Hon får göra en Jimmy Åkesson ovh ta en time out..... Att hon inte tar en paus?!?
2021-03-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Man anar en viss frustration i språket. Typ: Du har ju inget alls att komma med.
Bara att Bolin sitter med i rätten och svarar på frågor omöjliggör nästan 31 § avtalslagen
Han fixade förhandlingen om sin trafikolycka bra. Förutom att han ändrade sin version från polisförhöret. Men han är ju typen som konsekvent slirar med sanningen.
2021-03-02, 13:54
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Hon svarar; Jag är beredd att ställa kn ALLT ANNAT..... Menas då att hon skiter i sitt parti? Sin roll som partiledare? Hon får göra en Jimmy Åkesson ovh ta en time out..... Att hon inte tar en paus?!?

Det blir paus till november då. Kanske bättre att partiet gör sig av med sin bromskloss?
2021-03-02, 13:55
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Tack jag kommer att lägga till mer info när jag har läst alla inlagor från tinget mm.
Samt även kompletera denna med fler månader.
Ett riktigt toppenintiativ! Än en gång tack!
2021-03-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Var kommer dessa citat ifrån? Kan du länka till källan?

"Det är inget förtursmål detta". fick hon svar av domaren då hon ville få det till fort som möjligt och förklara att hon kan ställa in allt annat. källa expressen
Senast redigerad av reinadelsur 2021-03-02 kl. 13:57.
2021-03-02, 13:56
Medlem
Citat:
Det är väl en fråga för hennes partikamrater?
2021-03-02, 13:56
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Sanna mina ord, det är bara Ebba Ebba Ebba
Nu är det väl dags för partiet att fundera på ny partiledare
2021-03-02, 13:58
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Skulle förvåna mig om han inte kommer göra dylikt ifall anmälan inte leder till åtal. Då kan Binninge hämnas att Ebba förtalat honom på nätet + skada KD som han blev utslängd från.
Ett skadestånd kan heller inte tas av kronofogden utan det går rätt ner i fickan.
Det är ju lite vid sidan om huvudspåret i denna tråd, men kan det vara så att "juristen" och Ebba känner varandra sedan hans tid i KD? Kan det påverkar dem i dag i så fall?
2021-03-02, 13:59
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han fixade förhandlingen om sin trafikolycka bra. Förutom att han ]ändrade sin version från polisförhöret. Men han är ju typen som konsekvent slirar med sanningen.
Eller inte minns, därför blir det olika
Medlem
Citat:
"Det är inget förtursmål detta". fick hon svar av domaren då hon ville få det till fort som möjligt och förklara att hon kan ställa in allt annat

Det var alltså en förvanskning av det uttalandet fast med citattecken för att man skulle tro att det var något som sades vid förhandlingen? Jag förstår. Ett lite eget påhitt, lite i Esbjörns anda.

Citat:

Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Esbjörnsidan har all anledning att dra ut på det så långt som möjligt, helst ännu närmre valet. Sjukdomsfall kan ju inträffa och då drar tvisten ut minst ytterligare på tid, ca 6 månader. Vet brottmål som har ställt in 4 ggr med bara ett tunt läkarutlåtande

Jag är inte förvånad att du anser att Esbjörn har anledning att dra ut på målet. Men man kan undra vad han har för nytta av att det drar ut på tiden. Är det för att han skall betala mer pengar till Binninge, menar du?

Nåja, att du är intresserad av allt annat än ett riktigt och rätt agerande är i alla fall mycket tydligt. Det säger en hel del om dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in