2021-03-02, 11:58
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93
I en diskussion i en tjejgrupp på fb så framkommer det att en brud känt Pedram sen 14 års ålder.
Hon vill bara skrika ut när hon ser att folk hejar på honom. Han har tydligen ingen respekt emot kvinnor och är extremt narcissistisk. Han gör tydligen allt i sin väg för att få den uppmärksamhet han vill ha. Hon förklarar även att han är en otroligt obehaglig människa man ska hålla sig ifrån.
Vi såg igenom honom direkt.
2021-03-02, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Vilken grupp?

Girltalk-SWE👄
2021-03-02, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men ja, paren menar jag ju förstås hehe..

ja och ett par kan du ju räkna ut själv stackar tess
2021-03-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja och ett par kan du ju räkna ut själv stackar tess

Hade varit skoj om produktionen tog vara på det här lilla "dramat" nu och parade ihop de med mest agg emot varandra, hihi..
2021-03-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det är det som är minsta största problem med just Tess, hon släpper aldrig skitsnacket, även efter ha pratat med personen i fråga och "löst" problemet utan hon fortsätter i flera dagar. Förstår inte varför hon ska ta upp ett problem med någon och prata om det och sen ändå fortsätta med sin skitsnack även fast hon säger att problemet är löst

Hon älskar skitsnacket mer än någon i huset. När alla blev tysta så fortsätter hon "Men hur kände du över att bli kallad pensionär Kattis?". Fattar inte hur folk inte synar hennes beteende. Pinsamt att vara 30 år och bete sig så.
2021-03-02, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det är det som är minsta största problem med just Tess, hon släpper aldrig skitsnacket, även efter ha pratat med personen i fråga och "löst" problemet utan hon fortsätter i flera dagar. Förstår inte varför hon ska ta upp ett problem med någon och prata om det och sen ändå fortsätta med sin skitsnack även fast hon säger att problemet är löst

Elin Woodie skrev ju själv igår på Therese story att hennes största problem är att hon är långsint, så det du skriver stämmer obviously.

Tess är en pajas.

Emelie som alltid snackar mest vuxet i dessa diskussioner även fast jag stör mig så enormt på henne.
2021-03-02, 12:02
Medlem
Steffi önskar Emelie ur huset och sladdrar mer med Katti.
2021-03-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade varit skoj om produktionen tog vara på det här lilla "dramat" nu och parade ihop de med mest agg emot varandra, hihi..

ja men det kommer inte hända tyvärr men hoppas kan man ju
2021-03-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Tyvärr kommer inte Emelie göra det

Jag har svårt att tro Emelie är tillräckligt skarp för att fånga det, men hoppas gör jag.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nä därför hon vet hur mycket skit hon själv snackar

Stämmer inte.
2021-03-02, 12:04
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Kan någon vänlig själ sammanfattat vad som sagts om Emelie?

Tess ha sagt till Stephanie och katti att Emelie kallat dem för alkoholist och pensionär. Stephanie tar upp detta med Emelie som förklarar att hon inte har kallat stephanie för alkis utan sagt att det ringer varningsklockor att dricka öl till frukost och att det är onödigt att göra det inför en immunitetstävling som påverkade Emelie också. Stephanie förstår och säger att de har löst det. Emelie ber om ursäkt och tror allt är löst. Direkt efter samtalet springer stephanie in till tess och förklarar samtalet och säger att det är löst. Sedan är det helt plötsligt inte löst för stephanie och hon säger att hon hoppas att Emelie kommer skita på sig för det hon har sagt och en massa annat elakt sägs om Emelie. En mobbarflock bestående av Tess, Katti, Stephanie och Pontus samlar sig och har väl inte gjort mycket mer än att prata om vilken dålig person Emelie är nu den senaste timmen.
2021-03-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Jag har svårt att tro Emelie är tillräckligt skarp för att fånga det, men hoppas gör jag.

Stämmer inte.

jo öppna ögonen emelie är husets största skitsnackare
2021-03-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Steffi önskar Emelie ur huset och sladdrar mer med Katti.

Så kul när personen i fråga "absooooolut inte vill sprida negativitet" men samtidigt är helt oförmögen att släppa hela grejen nu när det talats ut och allt. Underbart detta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in