2021-03-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
5 st sitter alltså och snackar skit om Emelie..Trevligt
Tycker faktiskt synd om Emelie nu

då tycker du det är ok när emelie ligger i sovrummet på dagarna och snackar skit med joel nadros och judith

eller just det det är bara ok när vissa gör det i din värld
2021-03-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom får träna och sluta vara så jävla lata.
Av Alla spermier så va du snabbast?
Fan vad besviken jag hade varit dom förälder
2021-03-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93
I en diskussion i en tjejgrupp på fb så framkommer det att en brud känt Pedram sen 14 års ålder.
Hon vill bara skrika ut när hon ser att folk hejar på honom. Han har tydligen ingen respekt emot kvinnor och är extremt narcissistisk. Han gör tydligen allt i sin väg för att få den uppmärksamhet han vill ha. Hon förklarar även att han är en otroligt obehaglig människa man ska hålla sig ifrån.

Ser ni den människan i Pedram då?
2021-03-02, 11:45
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
I en diskussion i en tjejgrupp på fb så framkommer det att en brud känt Pedram sen 14 års ålder.
Hon vill bara skrika ut när hon ser att folk hejar på honom. Han har tydligen ingen respekt emot kvinnor och är extremt narcissistisk. Han gör tydligen allt i sin väg för att få den uppmärksamhet han vill ha. Hon förklarar även att han är en otroligt obehaglig människa man ska hålla sig ifrån.

Allt som står på internet är sant.
2021-03-02, 11:46
Medlem
Så narcos var inte där? Eller va? 🤔
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vad är det med Tess. Hon säger att hon avskyr passiv aggressivitet men har inga problem med Pedram. Tess är sån tönt, blir sur för att Emelie sa att hon hade en viss inredning. Sluta snacka skit om Emelie. Förstår helt ärligt inte folks problem med Emelie. Och nu sa stephanie att hon hoppas att Emelie skiter på sig. Usch på dessa människor. Ut med Pontus, katti, Tess, stephanie och Pedram. Fy vilka negativa människor.

+1
Exakt så.
Medlem
Citat:
Tess vart avundsjuk på att Adrian snacka mer med Emelie,det är det allt handlar om egentligen

EXAKT!!!
Medlem
bra där bekräftade precis nadros för emelie att det stämmer
2021-03-02, 11:47
Medlem
SphincterAnis avatar
Alltså den här offerkoftan från Stephie...

Tål inte så överkänsliga människor.
2021-03-02, 11:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
5 st sitter alltså och snackar skit om Emelie..Trevligt
Tycker faktiskt synd om Emelie nu
Det gör inte jag, hon har pratat skit sedan hon kom in, skit ska skit ha.
2021-03-02, 11:48
Medlem
Lissabonfires avatar
Nardos har ju helt rätt i diskussionen med emelie, emelie är ju fruktansvärt trångsynt och jag, jag, jag, jag, men jag, jag, jag, jag. Satan så störig.
2021-03-02, 11:48
Medlem
Emelies jävla offerkofta stinker. Hon säger rakt ut att hon hellre snackar skit eller är passivt aggressiv framför alla snarare än att ta något personligen. Och på något sätt är det alltid henne det är synd om. Jag hoppas att hon kommer förstå vilken vidrig människa hon är när hon kommer ut och läser om vad folk har skrivit om henne.

Sen snackar hon om att hon inte gillar alkohol och inte dricker mkt?! Har hon så dålig självinsikt?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in