2021-03-02, 10:36
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sluta.. Jesper åkte ut pga misslyckad konspiration emot Pedram där man gav Kattis stödröster o så glömde man av Jesper.
Nej du..
2021-03-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fint av Tess att berätta direkt och så Slug jävel
Rätt smart! Nu kommer alla som igår röstade kvar Pedram för att han skapade konflikter rösta på Tess istället!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Okej tack. Antar att det är Emelies "grova humor" som spökar

Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Eller att huset inte förstår sig på sarkasm

Tror det är något sånt också, ingen big deal som man ska behöva älta.

Visst att steph kanske kan bli lite stött av det, men jag litar inte på henne efter igår då hon en sekund inte vill verka billig och bryter med Simon för att nästa minut grovhångla med honom.

Riktigt skumt kändes det då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lägg av inte en chans emelie har snackat skit sen dag 1 tess behöver några dagar till för att gå om

Du såg inte inatt hör jag. Börja titta på liven innan du yttrar dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ok, då hade ju Emelie rätt i sådana fall. . Nej, men skämt åsido så är det väl inte så konstigt att dra till med en kommentar om att någon är alkis om det första den hur är att dricka gårdagens överblivna öl. Det var inte bara Steffi som gjorde det utan flera. Jag själv brukar skämta om mig själv om man festar dagen innan och tar och drar igång tidigt dagen efter... Men en del är väl mer lättkränkta än andra. Vi får väl se vad som händer men det löste vore väl ändå att gå till källan själv. Sedan hoppas jag att Emelie ifrågasätter varför Tess skvallrar. Var det igår som Emelie berättade detta eller varför kom det upp nu?

För att Tess är livrädd att Adrian ska få upp ögonen för Emelie och inte henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tess är hal, riktigt hal!
Steph däremot förstår man att hon blir arg och ledsen. Att höra att någon annan sagt så dessutom i live tv, bakom ryggen, är inte kul. Steph verkar vara en pålitlig tjej som inte vill någon illa. Emelie är ju en sjuk skitsnackare så det är ingen chock om hon har sagt det!

Ser inte just detta som skitsnack dock. Jag tror inte ens att Emelie har någon aning om Stephs förflutna med missbruk(?) eftersom Steph säger att hon inte berättat om det. Hon måste ha syftat på ölen Steph drack precis innan en tävling. Klumpigt uttalande men sett till sammanhanget hon sa det i måste man ju inse ironin i det.
Som du säger, Tess är sjukt hal som går direkt till Steph och får det att se värre ut än vad det faktiskt är. Hon söker och tar varje tillfälle hon får att kunne se överlägsen ut.
2021-03-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Eller att huset inte förstår sig på sarkasm

Precis. Antar att Emelie kommer skylla på detta med grov humor som hon gjort förut.
"Fuck off sug min kuk äckliga jävla svin" Steffi är inte glad. Dramaa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon är osäker och behöver lite uppbackning, inte så konstigt då alla i huset är osäkra människor.
Det är en rätt usel sak att anklaga någon för i TV, det lär väl till och med vara förtal rent juridiskt. Första lagbrottet i BB?
Uppbackning och uppbackning. Hon säger att hon inte vill göra en grej men drar ändå in Tanja i det hela när de kommer in utifrån.

Fast här är det väl snarare ett skämt utifrån att Steffi valde att dricka öl på förmiddagen innan tävlingen. Jag förstår verkligen att Emelie kan dragit till med ett sånt uttalande. Nu vet vi väl inte exakt vad som sagts heller.
Medlem
Lissabonfires avatar
Kommer bli kaos på lunchen, vid vilken tid brukar de ha lunch?
2021-03-02, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Du såg inte inatt hör jag. Börja titta på liven innan du yttrar dig

jag vet att tess snackade skit inatt jag säger bara att så mycket skit som emelie har snackat sen dag 1 så tar det några dagar till innan tess når upp till emelies nivå
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Kommer bli kaos på lunchen, vid vilken tid brukar de ha lunch?

Omg hon nu host... host... vågar ta upp det då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast tess fick väl veta det inatt eller har jag missupfattat det?

Som jag uppfattat det så hade hon sagt det egter de förlorade tävlingen. Så troligtvis i affekt men ändå, riktigt grovt. Och emelie är ju död atm så hon kan inte ta det med henne. Så agget byggs ju upp nu ordentligt för att hon inte har "möjlighet" att ta det med henne ännu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in