2021-03-02, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Oufff! Verkligen bäddat för Kaos om de två paras ihop.
Ska de även vara ihopparade under nätterna?
Kommer de kanske få välja par själva?
Moahaha, ska bli spännande det här

ja fyfan tycker synd om thess som blir tvingad att kopplas ihop med peddot mot sin vilja shit vad han kommer tafsa
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-02 kl. 09:07.
2021-03-02, 09:07
Medlem
Lissabonfires avatar
Är jag den ända som tycker Nardos är snygg? Kommer vi få se henne i bikini tro?
2021-03-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Vet vi om hon ordagrant uttalat sig om Steffi som alkoholist? Alltså ingen skitsnack från Tess.

Jag hörde inte den konversationen själv och kan inte tänka mig att BB lägger ut den bikten.
Men jag tror inte heller att Tess bara hittar på detta.
Jag tror också att Emelie kan ha sagt det utan att tänka på innebörden av ordet. Klumpigt och dumt sagt.
2021-03-02, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag såg inte när hon sa detta men om jag förstår det hela rätt sa hon det i en konversation ang vilka lag dom delades in i, eller? För i så fall tror jag hon syftat på att Steph drog i sig en öl i väntan på tävlingen. Och därmed kan jag tänka mig att Emelie sa det med ett ironiskt inslag. Klumpigt men i grund och botten oskyldigt, tror jag.

Så tror jag också. Och med tanke på hur på hugget Therese var igår att totalt svartmåla Emelie på alla sätt hon kunde (bara fem minuter efter att hon haft en, vad det såg ut som, trevlig pratstund med Emelie i köket) så är jag inte förvånad alls om hon fortsatte på det spåret hela natten sen. Hon är vidrig.

Solklar svartsjuka. Hon försökte till och med få Adrian att byta sovrum till hennes
2021-03-02, 09:10
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire

Nä jag håller med dig naturligt vackra former
2021-03-02, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så tror jag också. Och med tanke på hur på hugget Therese var igår att totalt svartmåla Emelie på alla sätt hon kunde (bara fem minuter efter att hon haft en, vad det såg ut som, trevlig pratstund med Emelie i köket) så är jag inte förvånad alls om hon fortsatte på det spåret hela natten sen. Hon är vidrig.

Solklar svartsjuka. Hon försökte till och med få Adrian att byta sovrum till hennes

+1

Yes, det är snart fullskaligt krig mellan hyenorna om den nya fräscha, mössbeklädda köttbiten 🤣
2021-03-02, 09:11
Bannlyst
Citat:

Det blir inte bikini utan burkini.
2021-03-02, 09:13
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Med andra ord en desperat Tess
Tror fan inte Emelie är den som viker undan sig i en konfrontation mot henne då kommer ni få höra en ARG Skånska
2021-03-02, 09:14
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Inte snygg inte ful men hemsk personlighet
2021-03-02, 09:18
Medlem
Är jag den ända som stör mig på Judith? Gillade henne i början, men nu är hon bara super nervig all the time. Och galet klängig på allt och alla på fyllan.
2021-03-02, 09:19
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
+1

Yes, det är snart fullskaligt krig mellan hyenorna om den nya fräscha, mössbeklädda köttbiten 🤣
Man såg direkt att Tess var ute efter "mössan"men Emelie var i vägen och vad gör man då bakom ryggen?Baktalar personen i grupp
2021-03-02, 09:21
Medlem
Vilket hostande från Nachos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in