2021-03-02, 08:54
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Therese fortsatte sitt skitsnackande om Emelie inatt? Jag såg fram till att hon började säga åt Adrian vad Emelie sagt på ”pandoras Ask”, utan att Adrian bad om det såklart.

Hon är så svartsjuk att det är äckligt. Riktig mean girl. Vidriga Therese
Man är väldigt osäker om man snackar bakom ryggen till andra och det för att få med sig dem andras sympati.Men just tjejer är väldigt förtjusta i att nedvärdera andra tjejer det är någon sorts rivalitets revirs tänkande
Att som grupp börjar förtala en annan person i sin bortavaro då är det någon sorts av mobbning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det framkom igår att Emelie under gladiatortävlingarna uttalat sig jäkligt dumt om steph och kallat henne för alkoholist.
Emelie hade då berättat för Tess +några till att hon hade varit inne i bikten och klagat på det lag hon hamnat i och sagt att hon hade hamnat i samma lag som en pensionär(kattis) och en alkoholist(steph).
Detta berättade Tess för Steph inatt och det lär tas upp idag. Steph blev arg och tog väldigt illa åt sig av infon då hon anser att beroenden av olika slag inte är något man skämtar om.

Fan vad glad du gör mig, heja Steffi!
Avslutad
Citat:
Det framkom igår att Emelie under gladiatortävlingarna uttalat sig jäkligt dumt om steph och kallat henne för alkoholist.
Emelie hade då berättat för Tess +några till att hon hade varit inne i bikten och klagat på det lag hon hamnat i och sagt att hon hade hamnat i samma lag som en pensionär(kattis) och en alkoholist(steph).
Detta berättade Tess för Steph inatt och det lär tas upp idag. Steph blev arg och tog väldigt illa åt sig av infon då hon anser att beroenden av olika slag inte är något man skämtar om.
Det blir intressant att se hur Emelie hanterar det. Står hon på sig eller lägger hon sig för att gå och skvallra om hur falsk Tess är som berättar vidare?
2021-03-02, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Det blir intressant att se hur Emelie hanterar det. Står hon på sig eller lägger hon sig för att gå och skvallra om hur falsk Tess är som berättar vidare?

Jag tror hon kommer hävda att hon inte sagt nåt och sedan lägga fokus på att Tess skvallrat. Det verkar vara så hon fungerar tyvärr. Men tjafs lär det nog bli iallafall. Om nu steph vågar ta upp det med henne nykter, men det hoppas jag verkligen!
2021-03-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kan hon ha berättat om sitt problem för Emelie?
Då har Emelie inte fel i de hon sa, även om de var klumpigt sagt.
Tess verkade inte reagera när Steff sa de vilket man kanske borde gjort.
Har Steff pratat om sina beroendeproblem för fler?
Har bara hört att hon varit med om sexuellt övergrepp.
Hon verkar inte spotta i glasen men verkar även blir full ganska lätt.
Någon som dricker mycket brukar tåla mer.

Jag såg inte när hon sa detta men om jag förstår det hela rätt sa hon det i en konversation ang vilka lag dom delades in i, eller? För i så fall tror jag hon syftat på att Steph drog i sig en öl i väntan på tävlingen. Och därmed kan jag tänka mig att Emelie sa det med ett ironiskt inslag. Klumpigt men i grund och botten oskyldigt, tror jag.
2021-03-02, 08:58
Medlem
Temat för den tredje veckan i Big Brother är Parveckan. Deltagarna kommer att kopplas ihop i par och tävla tillsammans hela veckan.

FÖRMIDDAG
Småbarnsförälderutmaningen fortsätter för Nardos och Judith.

Årets förälder utses

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Brev om parveckan - deltagarna delas upp i par under eftermiddagen.

Texten uppdateras kontinuerligt under dagen

kommer bli en tung vecka för tess som kommer kopplas ihop med slemmisen peddot
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-02 kl. 09:01.
2021-03-02, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati

ja emelie är ju ingen skvallerytta själv shit vad ärlig den brufden är
2021-03-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"Förlåt" känns otroligt formellt speciellt i ett BB-hus, plus sättet han säger det på. Jag säger inte förlåt till mina vänner iaf och ser inte vad det skulle ha med uppfostran att göra.
Fast om man är uppfostrad till att säga förlåt eller ursäkta, vilket de flesta jag känner är när de inte hör så är det mer naturligt oavsett vem man är med än att säga ”vad sa du?”. Det låter extremt otrevligt i mina öron. Vad säger du då?
2021-03-02, 09:01
Medlem
Citat:
Jag tror hon kommer hävda att hon inte sagt nåt och sedan lägga fokus på att Tess skvallrat. Det verkar vara så hon fungerar tyvärr. Men tjafs lär det nog bli iallafall. Om nu steph vågar ta upp det med henne nykter, men det hoppas jag verkligen!

Vet vi om hon ordagrant uttalat sig om Steffi som alkoholist? Alltså ingen skitsnack från Tess.
2021-03-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag såg inte när hon sa detta men om jag förstår det hela rätt sa hon det i en konversation ang vilka lag dom delades in i, eller? För i så fall tror jag hon syftat på att Steph drog i sig en öl i väntan på tävlingen. Och därmed kan jag tänka mig att Emelie sa det med ett ironiskt inslag. Klumpigt men i grund och botten oskyldigt, tror jag.

Precis min tanke också. Jag hade sagt likadant
2021-03-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Temat för den tredje veckan i Big Brother är Parveckan. Deltagarna kommer att kopplas ihop i par och tävla tillsammans hela veckan.

FÖRMIDDAG

Årets förälder utses

EFTERMIDDAG/KVÄLL

kommer bli en tung vecka för tess som kommer paras ihop med slemmisen peddot

Oufff! Verkligen bäddat för Kaos om de två paras ihop.
Ska de även vara ihopparade under nätterna?
Kommer de kanske få välja par själva?
Moahaha, ska bli spännande det här
2021-03-02, 09:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

FÖRMIDDAG

Årets förälder utses

EFTERMIDDAG/KVÄLL

kommer bli en tung vecka för tess som kommer paras ihop med slemmisen peddot
Tess ihop med Emelie eller Emelie med Adrian
Tycker bra om Steph men visst hon har lite problem med alkoholen och ser man inte det då är man bra blind

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in