2021-03-02, 01:11
Medlem
Nä, är Adde intresserad av Tess nu?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Kampen mellan tjejerna nu!

Tess vinner. Han verkade uttråkad när han pratade med Emelie. Han verkar mer intresserad av Tess.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det han sagt själv är ju att han vid vissa tillfällen kan tappa det helt, han får en blackout och vet knappt vad han gör om han blir riktigt arg. Han berättade om ett bråk med en familjemedlem där han - enligt honom själv - fick en blackout och "vaknade upp" med en tung ljusstake i sin hand, innan han hade gått till attack.

Såå.. han känns inte tillräckligt smart för att vara en psykopat, inte tillräckligt beräknande. Jag skulle gissa att en äkta psykopat inte skulle sätta sig i en situation med en mängd kameror och ljudupptagningar (som BB) som kan ge en objektiv uppfattning av händelserna. En psykopat lever ju och frodas i gränslandet mellan den egna upplevelsen, och alla andras, och då duger det ju inte med några oberoende vittnen.

Han uttrycker sig dock ibland som att kamerorna stör honom. Psykopat eller inte men något skevt är det med honom. Kanske han borde vara på Psykakuten istället för i BB.
2021-03-02, 01:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Nä, är Adde intresserad av Tess nu?

Hoppas egentligen inte på det, Emily är bättre val, men en del av mig hoppas på det för det skulle vara spiken i kistan på Pedram "The Shining" Aghabeh. Det skulle slå slin helt.
2021-03-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Ursäkta säger jag iaf om jag inte hör något, kan nog säga förlåt med 🤷 men ja, skulle säga att det kan bero på hur man är uppväxt.

Säger också förlåt och ursäkta men inte till mina vänner för det känns bara drygt. Visst, har man ingen aning om att det låter finare att säga så kanske man haft en annan uppväxt än någon som vet det. Var mer att personen verkade vilja anmärka på min uppväxt och att jag kanske är någon slags idiot som skriker VAAA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur trögtänkt är Nardos? Hon fattar ju ingenting när folk säger så simpla saker åt henne.

”Sätt den i strumpan”
- hur menar du? Ahaaaaa

”Du måste ta snabba steg”
-snabba steg? Hur då? Aaaaaahhaaaa

Vet inte huuur många gånger hon sagt "aha" hittills under dessa veckor och fortfarande inte vetat vad det handlar om 🙄

Men just denna så måste hon ju spela dum va? Som på freeze när hon sa att hon "inte hörde" bara för att ha något att skylla på för att hon förlorade. Bara en tanke men men
Medlem
Den här festen är fan död.. fifan va tråkig kväll.
2021-03-02, 01:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Den här festen är fan död.. fifan va tråkig kväll.

Jeppe stack och det finns ingen kvar att veva ihop parties längre
2021-03-02, 01:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Han säger alltid pinsamma saker runt Therese. Förstår han inte det?

Han skulle le medan han kollar repriser på sig själv på teve sen när han åkt uuuut! Samtidigt skulle han vara övertygad om att han gör och säger rätt saker till Tess
2021-03-02, 01:16
Medlem
missismisters avatar
Min analys är att jag tror han är en person som inte har förmågan att komma nära någon där inne. Spelar ingen roll om han är där 100dagar. Som du skrev, man märker att folk är rädda för honom på något weird sätt. Han är en person med stora psykopatiska drag och han är skicklig på att manipulera människor. Men en dag kommer han snappa.

Jag hoppas innerligt att produktionen snart kommet se detta.

Han måste ut. Och tro mig, en dag kommer denna man sitta på Kumla.
2021-03-02, 01:16
Medlem
kermiths avatar
Simon gör rätt, han håller sig nästan alltid borta från Pedram "The Shining" Aghabeh.
Han känner av situationen väl den killen.
2021-03-02, 01:17
Medlem
Bra jobbat alla luffare som valde att behålla Katti före Jesper. Jesper var en störd jävel som huset behövde. Men visst, vill ni ha ett trött big brother. Fine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in