2021-03-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Judith att Adrian pekat på både Tess och Emelie på frågan vem han är mest intresserad av?

ja
Medlem
Anonym396s avatar
Fult av Peddot att han säger nu till Tanja att det är ''hakuna matata'' och det är ingenting mellan han och Therese. Han har svansat efter Therese i 2 veckor samt erkänt till Judith att han är intresserad i henne + att han alltid provocerar henne och startar bråk. Nu vill Peddot få till det i natt.
Medlem
Vart fan är alla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Fan vad jag önskar nu att Tanja sa ”jaha nej men alltså jag är inte intresserad!”

Verkligen!
Håller tummarna att hon börjar sova i nån annan säng nu!
Fan va jag hatar honom
Å hur kan han inte fatta att om inte simon o steph får hålla på i deras rum SÅ FÅR VÄL INGEN ANNAN DET HELLER. Haha asså jag blir galen av det här.
Men det är bäddat för tjafs ikväll iallafall
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Absolut, synd att Kattis spelar så falskt mot Nardos. Hoppas Philip Dickmen reder ut detta.

Kul!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Redan klarlagt Jesper drog frivilligt längtan efter tjejen blev för stor!
Är det bekräftat av produktionen? Det tror jag inte annars på. Jag tror att hans grubblande kring tjejen däremot påverkat, jag röstade inte på Jesper trots att han var min favorit av de tre för att jag själv tror att han inte hade fixat hundra dagar, att han skulle lämna någon gång. Därför fick Pedram min röst.

Jag tror att Jesper åkte ut pga att människor röstade förhastat pga att de läst i tråden och Facebook att alla borde rösta på Kattis så att Pedram åker ut och då hamnade Jesper i skuggan och folk glömde helt av att även han måste få röster.
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Jesper drog frivilligt. The show must go on
2021-03-01, 23:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Njaaaaaaaa, så bra skådis är han nog inte. Han hade ångest hela dagen, och jag tyckte att han såg genuint överraskad ut när resultatet meddelades. Men alla kan ju tycka olika.
2021-03-01, 23:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jesper drog frivilligt. The show must go on
Like Freddie Mercury said
2021-03-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag ska vara ärlig och säga att det här är min första vecka, men det känns ju optimalt att få vara med i så många tävlingar om immunitet som möjligt. Vinna en gång och slippa den där jävla soffprocessen på måndagen. Jag hade jublat om jag fick vara med i den här tävlingen.

Ja verkligen. Så som Judith resonerar nu är rätt. Hoppas Nardos fattar nu. Men troligtvis inte. Hon kommer som vanligt vända detta till sig själv, jag jag jag...
Medlem
Kopplar inte Nardos att det finns en anledning till varför människor har röstat henne till en tävling där hon kan vinna en immunitet? Uppenbarligen tycker människor om henne, hon är inte minst omtyckt
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Om nu programmet är från 7 år, kan inte BB säga åt dem att SLUTA PRATA ENGELSKA! Sååå jävla tröttsamt. Casanovan sätter in sin stöt på Tanja nu genom att prata engelska och vara allmänt dryg. Han tycker det är weird Tess pratade med Tanja?
Ja, Tanja och Peddot myste lite en natt och hon pratade dagen efter med Therese om de är ''okej'' då hon har hört att de är intresserade i varandra. Peddot tycker inte det är okej att Tanja frågar Therese om det och säger att allt är ''hakuna matata''.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in