2021-03-01, 23:22
Medlem
Alltså ni som inte ser att det är något mellan Tess o Pedram...det hänger som fan i luften.
Precis som Martin o Sara i säsongen 2011 eller när det var.
Att Tess sitter o säger att hon inte vill något med Pedram kommer hon få käka upp. Så in i helvete!
2021-03-01, 23:22
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
haha... Nardos kommer aldrig vinna det här, hon är för dum!

Snällt sagt ut med hon nu
2021-03-01, 23:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Alltså ni som inte ser att det är något mellan Tess o Pedram...det hänger som fan i luften.
Att Tess sitter o säger att hon inte vill något med Pedram kommer hon få käka upp. Så in i helvete!
HAHAHAHA!

Pedram har bränt sina broar många gånger om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Aww. För att han ifrågasätter hur jag har åsikter om hur en "KVINNLIG SYSTER" klär sig? Jag som kvinna då, får ej ha negativa åsikter om en annan kvinna för då är det fel.
Om ni vill läsa mina tidigare inlägg så kan ni förstå att jag AVSKYR Pedram.

Therese är säkert en fin tjej egentligen.
Jag har bara sagt att hon ser ut som vilken prostituerad tjej som helst som står längs med gatorna här i landet där jag bor. Ni som "skulle gett allt för att ligga med henne" kanske borde söka er till ett land där prostituaion är lagligt.
Jag tror säkert inte att hon är osympatisk som person.
Säkerligen rätt tråkig och beige dock.

STEFFI <3
Om du ska hålla på och jiddra kan du åtminstone vara konsekvent. Du skämmer ut dig själv.

"Hon ser ut som vilken prostituerad tjej som helst"
"Jag har inte pratat nedsättande om någon kvinna"

Jag brukar inte dra avundsjuka-kortet, men här verkar det rätt träffande. Du är en sådan som inte kan hantera att andra tjejer är snyggare än du, Therese är en sådan, och därför måste hitta varenda liten grej du kan att prata illa om. Hon sminkar sig länge, hon ser billig ut, hon gör si, hon gör så. Du använder typiskt kvinnoförnedrande uttryck när du beskriver Therese, och rättfärdigar det med att du själv är kvinna. Newsflash: kvinnor kan också vara kvinnohatare, det borde du som är så intelligent jämfört med alla andra kvinnor här i tråden veta.

Kul f.ö. att du säger "NI som skulle gett allt för att ligga med henne" till någon vars könstillhörighet är typ mest obvious av alla i den här tråden, lol.
Avstängd
SodaFointains avatar
Var inget kul att de 2 som hängde löst ej fick gå in uppdragsrummet
2021-03-01, 23:24
Medlem
Citat:

dröm vidare
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan det var antiklimax då Jesper drog ut frivilligt tydligen......

Lär nog inte dröja innan han flippar igen mot Tess hans lynne spelar emot han hela tiden; men analysen Ponne sade var klockren till Nardos!

Ponne har helt rätt naturligtvis. BB har vi ju tidigare konstaterat gör som de vill. Flera inlägg har tagits bort på Instagram där folk gjorde "några avslöjaden". Frågan är om tv4 får eller gör ännu en säsong.
Medlem
Luis satt kvar i poolrummet men är ändå den som flåsar mest Man måste gilla den gubben
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men ja, blev lite kär i honom och sen är han så tråkig Om inte någon rycker hans mössa snart så vette faan.
Hahah jag blev också SÅ kär i honom. Övervägde liksom att skicka något slags hotbrev till produktionen att de skulle skicka in mig i huset så att jag kunde snärja honom. Men jag droppade den tanken när han satt i poolen med mösshelvetet på innan han bara kamouflerade sig med inredningen. Mössan ska BRINNA.
2021-03-01, 23:25
Medlem
Vars är allas vår groda ikväll? 🐸

Helvete vilken lam fest...in med mer alkohol!
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ponne har väldigt RÄTT i den analysen han drog ny!
Verkar ut som folket vill ha mesar i huset dem som inte säger ens halv sju, Det ser man här på forumet man vill ha möss framför dem som skapar ngt dem ska ut....

Mina tankar har i alla bb varit:
Vem vill jag ska vinna en mille?
Skicka ut de som absolut inte får vinna så fort som möjligt.
På den listan finns:
Pedram
Nardos
Joel
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:

De kan inte acceptera det. Det grova och mörka hatet tillåter dom inte att acceptera att en svensk kvinna faktiskt kan VILJA vara med en invandrare utan han har antingen tvingat henne eller hypnotiserat henne eller manipulerat henne.
Senast redigerad av FredrickFederley 2021-03-01 kl. 23:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in