2021-03-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag säger att hon SER UT SOM FNASK. hon SER BILLIG UT.
Jag gnäller ej- ifrågasätter varför man i ett program där det handlar om att visa vem man är- väljer att avsätta halva sin vakna tid åt att smeta in en massa teatersmink? Hon är och får vara hur hon vill. Jag har ALDRIG pratat NEDSÄTTANDE- om hennes insida eller person. Möjligen om hur man väljer att framställa sig själv. Tycker inte själv att det är ett "fett problematiskt" tankesätt, men intressant hur du väljer att tolka vad jag skriver.
Ja, och jag points out att det är problematiskt. Återigen: vem är du att bestämma vem hon är? Hon är en person som gillar att sminka sig, hon sminkar sig = hon visar vem hon är. Och sluta löjla dig, det är inte "teatersmink" och det vet du själv, det är helt vanligt smink. Jag har aldrig sagt att du pratat nedsättande om hennes person, jag har sagt att du pratat nedsättande om hennes utseende. Att tycka att du har rätt att prata nedsättande om en annan kvinnas utseende, säga att hon ser billig ut och som ett fnask, är fett problematiskt. Att du ens tar ord som "fnask" i din mun talar för sig själv. Du tycker synd om alla som klagar på dina inlägg - men det är dig det är synd om om du inte förstår att du bidrar till att kvinnor aldrig kan vara enough. Vi är damned if we do, damned if we don't.
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Han är efter henne nästan dygnet runt. Går alltid till samma rum, håller sig nära. I träningsrummet om hon ska träna men inte han så sitter han ändå där och övervakar.

Ofta sitter han några meter ifrån under fester och bara stirrar på henne, håller under uppsikt.

Han har försökt tjata till sig att hon måste sova i hans säng på ett väldigt manipulativt sätt, trots att dom inte ens hånglat eller haft någon flört alls innan. Han gick på flera gånger och sa ungefär "om du inte sover hos mig så får inte Simon och Steph sova med varandra". När hon vägrade flippade han och kallade henne pryd, försökte skuldbelägga henne för att hon inte ville.

Han säger ofta att hon får honom att se dålig ut i tv när dom har konflikter, att det är hennes fel när han gör bort sig.

När dom haft konflikter under fester och hon går därifrån och vill prata med någon annan om vad som hänt då följer han efter och kommer snart in i samma rum och sätter sig mitt emot och glor på henne, ibland provocerar med kommentarer, eller försöker fortsätta konflikten. Detta kan upprepas flera gånger i rad.

Är några exempel man kommer på så där på rak hand.

Pedram är en sån kanske, med betoning på kanske, är gullig och kärleksfull i början för att sedan börja begränsa sina flickvänner mer och mer. Först några killkompisar han inte litar på, sedan några tjejkompisar som är dåligt inflytande och till slut får inte flickvännen ens träffa sin familj. Obehaglig typ.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hälften var jävligt kul och spot on faktiskt 😂😂😂

Det mesta har droppats i tråden tidigare såklart.
Tänka samla lite av de samlade intrycken vi har av deltagarna so far. Peddo måste fan ha flest smeknamn, å inga är trevliga heller
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag upprepar mig:

Invandrarna ska inte komma nära miljonen!

Vi på Flashback måste välja en snubbe och en kvinna att stötta 100% i röstningarna.

Jag säger Simon och Tanja för att de har bäst chans att vinna över rasfrämlingarna.
Jag säger Judith, Simon eller Stefanie. Har inget att göra med att dom är svenska, för jag har inga problem med invandrare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Haha lugna ner dig nu, Pedram vann överlägset. Fick nästan dubbelt så många röster som 2an

Källa på det?
2021-03-01, 22:48
Medlem
FredrickFederleys avatar
FB:

VaRfÖr DrAr AlLa RaSiStKoRtEt nÄr MaN tAlaR DåLiGt om NaChOs eLlEr PeDrAm?

Also FB:

Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Något jag verkligen INTE förstår är hur folk kan vilja ha kvar någon av Peddot eller Narkos? Det kryper i hela jävla kroppen av ilska när man hör deras blattesnack
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Han är efter henne nästan dygnet runt. Går alltid till samma rum, håller sig nära. I träningsrummet om hon ska träna men inte han så sitter han ändå där och övervakar.

Ofta sitter han några meter ifrån under fester och bara stirrar på henne, håller under uppsikt.

Han har försökt tjata till sig att hon måste sova i hans säng på ett väldigt manipulativt sätt, trots att dom inte ens hånglat eller haft någon flört alls innan. Han gick på flera gånger och sa ungefär "om du inte sover hos mig så får inte Simon och Steph sova med varandra". När hon vägrade flippade han och kallade henne pryd, försökte skuldbelägga henne för att hon inte ville.

Han säger ofta att hon får honom att se dålig ut i tv när dom har konflikter, att det är hennes fel när han gör bort sig.

När dom haft konflikter under fester och hon går därifrån och vill prata med någon annan om vad som hänt då följer han efter och kommer snart in i samma rum och sätter sig mitt emot och glor på henne, ibland provocerar med kommentarer, eller försöker fortsätta konflikten. Detta kan upprepas flera gånger i rad.

Är några exempel man kommer på så där på rak hand.
Fantastiskt skrivet, så mycket man missar om denna sjuka individ om man inte tittar LIVE.
Medlem
Lala.s avatar
Ut Med Therese!
2021-03-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
FB:

VaRfÖr DrAr AlLa RaSiStKoRtEt nÄr MaN tAlaR DåLiGt om NaChOs eLlEr PeDrAm?

Also FB:

Om dem kallar "oss svenskar" för svennar så kan man väl kalla dem för blattar? Samma sak, olika namn
2021-03-01, 22:49
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Finner man en tjusning i att kallas "Rambo" för att man knullar brudar så de blöder (och skryter om det), kör ner fingrar i halsen på brudar och spotta i gapet och får detta att framstå som någon slags marknadsföring i TV för att visa att man "fuck when you want"; då kan man dra.

Edit: och detta kommer från en som gillar pretty weird shit. Men man lägger inte fram sådana perversioner på bordet, offentligt, som någon slags trofé. Dessutom knullar han tydligen oavsett vad tjejen vill. Sunt.

Vänta va? Du tror att detta kommer hända? Eller menar du att han sagt att han gjort detta?
2021-03-01, 22:50
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahhaha, det här kommer Judith vinna lätt.
2021-03-01, 22:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Den rimligheten börjar sakta men säkert att sjunka in! Det måste ha varit så det gått till.

Håller med! Han växte verkligen på mig och jag fick svälja mina förutfattade meningar jag hade om honom innan han klev in. Kul att han får återförenas med sin Emma nu i alla fall.

När Peddot blev räddad så spelades det upp ett välredigerat bildmontage på alla hans motgångar i veckan, med någon sjuk Rockyslinga i bakgrunden. Kändes lite väl förberett.

Fröidhs flickvän var sminkad och redo för livecam med studion. Var Peddots kuzziner redo för livecam också? De var ju i tråden och firade så I guess not

Hade Dikmen verkligen fått roasta Katti om det inte var klart att hon skulle vara kvar? Stelt att bli utpekad som en makt och härskarteknikutövare det sista man gör i programmet.

Fan jag är en kass förlorare men det stinker uppgjort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in