2021-03-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Helt jävla SJUKT att råtönten Pedram fick fler röster än Jesper som ändå tillförde någon slags glädje i huset.

Förjävla komiskt att Tv4 spoilade resultatet I förväg också, jävla tomtar alltså haha.

riktiga amatörer
2021-03-01, 22:07
Medlem
Jesper lämnade frivilligt. Alla glömde honom och fokuserade på att ha kvar katti framför pedram. Det är synd
2021-03-01, 22:08
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Helt jävla SJUKT att råtönten Pedram fick fler röster än Jesper som ändå tillförde någon slags glädje i huset.

Förjävla komiskt att Tv4 spoilade resultatet I förväg också, jävla tomtar alltså haha.

EXAKT! HUR I HELVETE KAN TITTARNA INTE RÖSTAT KVAR JESPER! DET VAR EN SJÄLVKLARHET FÖR MIG ATT RÖSTA PÅ JESPER!

DET MÅSTE JU VARA NÅGOT ALLVARLIGT FEL.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Därför att folket här vill ha drama så mycket att de röstar på det psykfallet.

Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Bra val Sverige! Jesper var ljuset, nu går vi mörker till mötes.
Jesper åkte ur just för att sånt som Flashback, Facebook och olika grupper försöker göra en konspiration och rösta tillsammans på Kattis för att Pedram ska åka ut. Och alla i dessa sociala medier är hela tittarbasen och då blev det att Jesper hamnade i skuggan och Pedram o Kattis fick alla röster.

Alla som försökte taktiskt försöka få ut Pedros får brösta detta nu. Alla som röstade kvar Kattis, grattis hahahaha hoppas inte någon i tråden klagar. Alla röstade på Kattis, ett fåtal på Jesper. Det är skadeglädje i mig som röstade på Pedram.

Trist faktiskt att en stark karaktär som Jesper är åkte ut först men han hade inte fixat hundra dagar. Han hade hoppat av.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenjen1
+1

Röstade oxå på Jesper 😭
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon tess för mg
Tess????????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
JAG ÄR CHOKAD OCH BESVIKEN. Jag röstade på Jesper för han är en av de få i huset som är roliga. HUR KAN NI INTE RÖSTAT PÅ JESPER?!!!

Jesper var en sexist och blev för tröttsam att se i TV med sina pappa skämt och allmänt störiga beteende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja och BB bad honom hålla tyst om det annars hade det inte blivit spännande idag.

Nja du, dom hade kunnat duka det spännande ändå serru för att sedan säga hur det ligger till.
Det köper jag inte.
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Sa upp cmore nu. Blir inget mer big brother i år för min del. Vill inte bidra ekonomiskt till en kanal som stödjer den psykiska misshandel som Pedram ägnar sig åt.

Om han förstör Therese och eventuellt någon annan deltagare psykiskt så är det på produktionens samvete, om dom nu har något sådant. Har aldrig i Big Brothers historia sett någon som beter sig så obehagligt som Pedram gör framförallt på fyllan.

Har inte live men har sett lite av Pedram i avsnitten och känner framförallt igen typen men hur har han psykiskt misshandlat någon i huset?

Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Men herregud sån fjant han är. Hade skämts ögonen ur mig om min kille suttit och bölat efter mig efter ett par dar i huset.

Han är visserligen som ett barn mentalt men att gråta för man inte träffat sin flickvän på två veckor eller vad det är kan jag inte förstå eller relatera till.

I denna videon var han 38 år gammal. TRETTIOÅTTA.
https://www.youtube.com/watch?v=U06jWzuE2Xk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Jesper lämnade frivilligt. Alla glömde honom och fokuserade på att ha kvar katti framför pedram. Det är synd
*inte
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Problemet är att Pedram ens blivit insläppt där. Det märker man tydligt nu när det gått några veckor. Sa tidigare att jag "tror inte han är psykopat" men det vågar jag inte påstå idag. Han uppvisar ett jävligt obehagligt beteende stundtals med avsaknad av normalt mänskligt minspel.

Enligt deltagarna har dom fått svara på hundratals frågor om sig själva innan. En vettig psykolog borde kunnat se att Pedram har inget att göra därinne om dom fått så mycket info om honom. Eller har dom ens någon psykolog som deltar i uttagningsprocessen? Kanske någon psykolog försökt stoppa BB att ta med Pedram men blivit överkörd?

Vill minnas att någon kvinnlig psykolog som var med i Big brother produktionen för några år sedan men som senare slutat har uttalat sig om att hon avrått produktionen från att ta med vissa deltagare då dom är rejält olämpliga men produktionen valde att inte lyssna på henne utan tog med dessa ändå för att "dom skulle göra bra tv".
Jag håller helt med om att han inte borde blivit uttagen och nu när han betett sig som han gjort borde han minst av allt framhävas positivt i avsnitten. Vidrigt vad tv 4 bidrar till genom det agerandet.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Jesper var en sexist och blev för tröttsam att se i TV med sina pappa skämt och allmänt störiga beteende

När var han sexistisk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in