2021-03-01, 22:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Skiter i vilka som åker ut bara Tanja och Simon sitter i final.
Totalt medhåll. Skiter i vilket, bara någon av dessa vinner. De känns dessutom som flashbackare. We got your back!
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Ja? Jag tittar på big brother för underhållning, för att saker ska hända. Röstar man ut alla som är jobbiga, skapar konflikt, eller stör de andra deltagarna så kommer det inte vara något kvar att titta på. Alla år så röstar tittarna ut de som stör en, och då slutar alltid big brother vara intressant ungefär halvvägs.

Så ja, jag röstade på Pedram. Hälften av allt programinnehåll under veckan har bestått av honom.

Idioter som vill ha ut alla som är lite innehållsskapande. Typ som Nardos. Vill ni titta på 10 pers som sminkar sig hela dagarna eller?

Jag har fan inte önskat att Nardos ska åka ut. Och det sista jag vill är att Therese ska vara kvar som inte bidrar med ett skit och bara sminkar sig.
Men att rösta på pedram när katti och Jesper riskerar att åka ut fattar jag inte. KATTI KAN JU OCKSÅ SKAPA DRAMA, och JESPER ÄR DEN ROLIGASTE I HUSET. JAG HAR INGET EMOT PEDRAM MEN JAG ÄR CHOKAD ATT NI INTE RÖSTADE PÅ JESPER SOM JAG GJORDE.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
”Jesper du får lämna Big Brother”
-”Ja, jag saknade Emma för mycket”

De har antagligen planerat allt detta i bikten, att redaktionen inte vill att han lämnar under veckan utan att hålla sig till utröstningen.
Aldrig i helvetet att Jesper får minst antal röster av de 3. Genomskinligt.
Emma satt ju och väntade i Live streamen direkt efter han kom ut från Huset så ja han bad om att få gå ut
2021-03-01, 22:04
Bannlyst
Ingen röstade ut Jesper, folk röstade bara kvar Pedram och Kattis så Jesper glömdes bort.
Kattis var klar etta.
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Har inte hunnit skrolla bak för uppdatering. Hur och varför får den sopan stanna?

Därför att folket här vill ha drama så mycket att de röstar på det psykfallet.
Medlem
Bra val Sverige! Jesper var ljuset, nu går vi mörker till mötes.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, vi tar Pontus eller Tess före.

Absolut!!!!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
UT MED JOEL, NARDOS ELLER PEDRAM så snart som möjligt nu. Jag ser gärna en prio på de 3!

I och med bbpolisen så lär nardos få stanna länge
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Skiter i vilka som åker ut bara Tanja och Simon sitter i final.
Absolut, invandrarna ska inte komma nära miljonen!

Vi på Flashback måste välja en snubbe och en kvinna att stötta 100% i röstningarna.

Jag säger Simon och Tanja för att de har bäst chans att vinna över rasfrämlingarna.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men sluta nu. Jag hatar ingen, och har inget hat mot Therese.
Jag bara tycker det är synd att hon lägger ned så mkt tid på så mkt smink och göra om sig till ngt hon inte är, samt klä sig i kläder för att få uppmärksamhet från killar.
Orkar inte att det kommer såna som du som skriver enbart för att hoppa på. Låt alla få tycka vad dom vill och skit i resten.

Men hur vet du det? Du som är psykolog borde förstå att människor har olika lager och inte behöva dra en amatöranalys på att en tjej sminkar sig för att få uppmärksamhet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa Jesper som avslöjade att han gick frivilligt?
Han svarade ”Ja jag saknade Emma för mycket” som svar på att han fick lämna.
Medlem
Lala.s avatar
JAG ÄR CHOKAD OCH BESVIKEN. Jag röstade på Jesper för han är en av de få i huset som är roliga. HUR KAN NI INTE RÖSTAT PÅ JESPER?!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in